| کد خبر: 223355 |

تعمیرات اساسی هواپیماهای مسافربری بدون افزایش نرخ خدمات ادامه دارد

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: تعمیرات اساسی هواپیماهای مسافربری بدون افزایش نرخ خدمات برای کاهش هزینه‌های شرکت‌های هواپیمایی و رفاه حال مردم به ویژه در شرایط بحرانی کرونا ادامه دارد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: تعمیرات اساسی هواپیماهای مسافربری بدون افزایش نرخ خدمات برای کاهش هزینه‌های شرکت‌های هواپیمایی و رفاه حال مردم به ویژه در شرایط بحرانی کرونا ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، سرتیپ دوم افشین خواجه‌فرد روز دوشنبه و همزمان با روز جهانی هواپیمایی اظهارکرد: به‌رغم تحریم‌های ظالمانه و عدم دریافت هرگونه کمک خارجی آن هم در شرایط کرونایی کشور، تعمیرات اساسی هواپیماهای مسافربری و ارائه خدمات فنی و مهندسی به شرکت‌های هواپیمایی، همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح با تبریک روز جهانی هواپیمایی به تمامی تلاشگران فعال در حوزه صنعت حمل و نقل هوایی کشور افزود: براساس دستورالعمل صادره به زیرمجموعه‌های این سازمان اعلام کرده‌ایم برای دریافت مطالبات از شرکت‌های هواپیمایی برای ارائه خدمات، هیچگونه فشاری را به آنها تحمیل نکرده و برای جلوگیری از توقف ناوگان هوایی مسافربری از هیچ گونه گوششی دریغ نکنند.

خواجه‌فرد با بیان اینکه سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح از زیرساخت‌های عظیمی درباره ارائه خدمات فنی و مهندسی در چند دهه اخیر برخوردار بوده است، تصریح کرد: خدمات ارائه شده به هواپیماهای مسافربری برابر استانداردهای روز دنیا ارائه می‌شود و در این زمینه پاسخگوی نیازهای فنی و مهندسی شرکت‌های هواپیمایی هستیم.

وی با اشاره به شرایط کرونایی کشور با وجود تحریم‌ها گفت: برای کاهش اثر تحریم‌ها در شرایط کرونایی موجود از تمامی شرکت‌های هواپیمایی کشور در بخش ارائه خدمات حمایت می‌کنیم و کارهای فنی آنها را بدون هیچ‌گونه افزایش نرخی به انجام می‌رسانیم.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: با توجه به آسیب‌شناسی انجام شده، باور داریم که باید با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور، کار خود را انجام دهیم و برابر رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بر ما تکلیف شده است، همه باید دست به دست هم داده و به هم کمک کنیم تا فشارهای اقتصادی کاهش یابد.

خواجه‌فرد افزود: بحث تحریم یک نوع جنگ است و به لحاظ نوع ماهیت خود یک جنگ اقتصادی است که دامنه آن به جنگ فناوری کشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این مهم نشان می‌دهد که بحث تحریم‌ها یک بحث مبتنی بر توان داخلی است و به هر میزان که ما توان داخلی افزایش دهیم به همان میزان تحریم‌ها خود به خود شکسته خواهد شد و این اتفاقی است که ما در افق آینده در بخش هوایی که مرزهای دانش را گسترش می‌دهیم خواهیم دید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.