| کد خبر: 223353 |

آسفالت و بهسازی بیش از ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های شریانی این استان، بهسازی و روکش شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های شریانی این استان، بهسازی و روکش شده است.

به گزارش تین نیوز، نورالله دلخواه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام) اظهار داشت: با آغاز طرح سراسری روکش آسفالت محورهای شریانی کشور از ابتدای سال جاری، این طرح همزمان با سراسر کشور در استان کلید خورد که با پیشرفت قابل ملاحظه ای همراه گردید و تاکنون ۱۵۶ کیلومتر از راه‌های شریانی استان روکش آسفالت شده است.

وی با اشاره به اقدامات این اداره‌‌کل در سال گذشته یادآور شد: در یک سال گذشته، بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال برای بهسازی و مرمت ۱۱۷ کیلومتر از رویه راه‌های استان ایلام هزینه شده است.

دلخواه اضافه کرد: از این میزان عملیات روکش آسفالت ۷۶ کیلومتر در راه‌های روستایی و ۴۱ کیلومتر در راه‌های اصلی و فرعی بوده است.

وی تاکید کرد: همچنین در این مدت( سال گذشته) ۱۴۰ هزار تن آسفالت با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال جهت انجام این میزان روکش آسفالت و لکه گیری راه‌ها با آسفالت سرد و گرم هزینه شد.

دلخواه با بیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر جاده در حوزه استحفاظی این استان وجود دارد، گفت: امسال چندین نقطه مستعد بروز حوادث جاده‌ای و تصادف در قالب فعالیت های امانی راهداری و پیمانی ایمن‌‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام مسوولیت نگهداری از یک هزار و ۶۴۶ کیلومتر راه روستایی را بر عهده دارد، گفت: انجام روکش آسفالت، لکه‌گیری، خط کشی، شانه سازی، ایمن سازی حاشیه راه، نصب تابلوی اخطار و اجرای روشنایی در گردنه‌ها در نقاط مختلف راه‌های این استان از دیگر اقدامات این اداره کل است

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.