| کد خبر: 223352 |

کاهش ۳۹درصدی تردد در محورهای آذربایجان شرقی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی از کاهش 39 درصدی تردد در محورهای این استان به دنبال اعمال محدودیت‌های ترافیکی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی از کاهش 39 درصدی تردد در محورهای این استان به دنبال اعمال محدودیت‌های ترافیکی خبر داد.

به گزارش تین نیوز، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( آذربایجان شرقی) گفت: تردد درمحورهای مختلف آذربایجان‌شرقی با اعمال محدودیت‌های مربوط به جلوگیری از شیوع کرونا درآذرماه سال ۱۳۹۹ به‌میزان ۳۹ درصد نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

وی افزود: بنابر گزارش ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین از ابتدای آذرماه جاری تا یازدهم این ماه با اعمال این محدودیت‌ها تعداد سه میلیون و ۲۲۳ هزار تردد وسایل نقلیه سبک در محورهای این استان به ثبت رسیده است که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۹درصد کاهش نشان می‌دهد.

اورجعلی علیزاده گفت: دراین مدت، کمترین میزان تردد مربوط‌به روز پنجشنبه هفتم آذر با ۲۰۸ هزار تردد وسایل نقلیه سبک بوده است که نسبت به سال قبل ۵۹ درصد کاهش داشته است و پرترددترین روز نیز سه‌‌شنبه پنجم آذر با ۳۳۲ هزار تردد سبک بوده است.

وی اظهارداشت: در این مدت، پرترددترین محورهای استان از نظر عبور وسایل نقلیه سبک، محورهای رفت و برگشت تبریز- ایلخچی، صوفیان – تبریز، ایلخچی- آذرشهر و بناب-مراغه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.