| کد خبر: 223347 |

◄ دستورالعمل تشکیل شرکت‌های حمل و نقل کوچک مقیاس ابلاغ شد

دستورالعمل نحوه تشکیل شرکت های کوچک مقیاس (خوداتکایی) از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ابلاغ شد.

تین نیوز

دستورالعمل نحوه تشکیل شرکت های کوچک مقیاس (خوداتکایی) از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ابلاغ شد.

به گزارش تین نیوز، یک فعال صنفی بخش حمل و نقل جاده ای در این زمینه گفت: بلاخره پس از یکسال و اندی از توقف پروسه تشکیل شرکت های حمل ونقل کالا، درتاریخ ۱۲ آذر ماه ۹۹ دستورالعمل نحوه تشکیل شرکت های کوچک مقیاس (خوداتکایی) از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید:

محسن متقین افزود: اگر چه نامه کانون، انجمن های صنفی کارفرمایی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا به وزیر راه و شهرسازی نشان از این واقعیت تلخ دارد که شرکت های حمل ونقل و تشکلات صنفی آنها  تشکیل این نوع شرکت ها را در تضاد با منافع  خود می دانند و به دنبال تلاش برای ایجاد ارتباط با مدیران ارشد کشور و اتخاذ حمایت آنها و تحت فشار قرار دادن سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هستند.

رئیس هیئت مدیره انجمن کارگری رانندگان یخچالدار خراسان رضوی در کانال تلگرامی خود تاکید کرد:  ولی مطمئنا  با باز شدن و تحلیل مفاد دستورالعمل توسط پژوهشگران  این حوزه، امیدها برای مه آلود نشان دادن فضای تصمیمات کلان صنفی به یاس مبدل خواهد شد و آفتاب طلوع خواهد کرد.

متقین عنوان کرد: البته لازم به توضیح است این تصمیم هیچ منافاتی با روند بارنامه نویسی شرکت های کاغذی نداشته به جز آنکه شرکت های خوداتکایی کوچک پس از این برای کامیون های ملکی خود در سراسر کشور خود اقدام به صدور بارنامه خواهند کرد و دیگر شرکت ها از صدور بارنامه برای آنها منع شده اند.

وی تاکید کرد: با توجه به موضع گیری تشکلات صنفی مردم نهاد شرکت های حمل ونقل،  امروز، مسئولیت تشکلات صنفی کامیونداران و رانندگان برای ایجاد انسجام، ایجاد بسترهای مناسب و راهنمایی خودمالکان، برای تشکیل شرکت های کوچک مقیاس (خوداتکایی)  چندین برابر شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.