| کد خبر: 223308 |

۲ میلیون و ۹۴۸ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در هشت ماه امسال ۲ میلیون و ۹۴۸ هزار تن کالا و بار در این استان جابجا شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در هشت ماه امسال ۲ میلیون و ۹۴۸ هزار تن کالا و بار در این استان جابجا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا ، کلیم الله وثوقـی روز یکشنبه در بازدید از شرکت های حمل و نقل شهرستان خلخال بیان اینکه جابجایی کالا در استان در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است، افزود: در این مدت همچنین ۲۰۷ هزار و ۵۸۰ برگ بارنامه صادر شده است.

وی محصولات کشاورزی، انواع سیمان، آب معدنی، انواع چوب، مواد غذایی و سوخت را از جمله عمده کالاهای جابجا شده در استان در این مدت ذکر کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

او بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و پروتکل های بهداشتی به شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر ابلاغ شده و طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است..

وثوقی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از هفت هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان اضافه کرد: ۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

وی حمایت از فعالان بخش حمل و نقل کالا و مسافر را از دیگر اولویت های راهداری دانست و ادامه داد: تاکنون بیش از ۸۰ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان استان توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت های حمل و نقل انجام می شود و مردم ، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.