| کد خبر: 223246 |

حمل ۱۵ میلیون تن بار از طریق ناوگان جاده‌ای در آذربایجان‌شرقی

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ناوگان حمل و نقل بار استان در سال جاری ۱۵ میلیون تن بار به نقاط مختلف حمل کرده است.

تین نیوز

 معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ناوگان حمل و نقل بار استان در سال جاری ۱۵ میلیون تن بار به نقاط مختلف حمل کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، کاظم تیمورزاده با بیان اینکه این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش داشته است، افزود: تعداد بارنامه صادره در این مدت بیش از یک میلیون و ۳۵ هزار برگ بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: در این مدت ناوگان حمل و نقل مسافر آذربایجان شرقی که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با محدویت ها و ممنوعیت های سفر روبرو بوده، با رعایت دستور العمل های بهداشتی یک میلیون و ۸۳۶ هزار مسافر را با بیش از ۲۷۱ هزار سفر جا بجا کرده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد کاهش یافته است.

تیمورزاده، ادامه داد: در این مدت سه هزار و ۸۸ مورد برخورد با تخلفات اضافه بار انجام شده و ۵۷ هزار و ۴۴۷ برچسب معاینه فنی برای وسائط نقلیه ناوگان عمومی بار و مسافر استان صادر شده است.

به گزارش ایرنا، در زمان کنونی تعداد ناوگان باری سنگین دارای کارت هوشمند آذربایجان شرقی ۲۴ هزار و ۷۱۴ دستگاه، تعداد رانندگان باری دارای کارت هوشمند ۳۲ هزار و ۶۶۳ نفر و تعداد اتوبوس ناوگان حمل و نقل مسافری استان ۶۹۳ دستگاه است.

در این استان تعداد ۲۸۳ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، تعداد ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری، تعداد ۶۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و تعداد ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی در استان فعالیت می کنند

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.