| کد خبر: 223038 |

علت ترافیک صبح امروز روی پل سیدخندان

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت از برخورد سواری پژو با پراید روی پل سید خندان و ایجاد ترافیک به خاطر عدم کنار کشیدن خودروها خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت از برخورد سواری پژو با پراید روی پل سید خندان و ایجاد ترافیک به خاطر عدم کنار کشیدن خودروها خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ مجید رنجبر اظهار کرد: ساعت ۰۸:۱۰ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف خسارتی روی پل سیدخندان به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که: سواری پژو به علت عدم توجه به جلو با سواری پراید برخورد کرده و و هر دو خودرو در محل تصادف متوقف می‌شوند.

سرهنگ رنجبر ادامه داد: همین توقف و عدم کنار کشیدن این دو خودرو توسط رانندگان آن تا لحظه رسیدن کارشناسان پلیس راهور، باعث گردید تا دیگر رانندگان در پشت ترافیک این تصادف توقف کرده و بار ترافیکی اتوبان رسالت را درگیر نماید.

وی گفت: با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور منطقه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار هر دو سواری به منتهی الیه سمت راست هدایت شده و از موقعیت خارج گردیدند و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت ادامه داد: قطعاً این دو خودرو به علت عدم کنار کشیدن خودروها در تصادف خسارتی و ایجاد ترافیک مورد آموزش قرار گرفته و اعمال قانون گردیدند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت بیان داشت: در این حادثه سواری پژو به علت سرعت زیاد و عدم توجه به جلو نسبت به سواری پراید مقصر شناخته شد.

رنجبر بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل راننده غیر مقصر گردید.

وی از رانندگان خودروها خواست در هنگام بروز تصادفات خسارتی چنانچه وسیله نقلیه قادر به حرکت و جابجایی بود خودرو را به منتهی الیه راه منتقل نموده و با حفظ ایمنی و گذاشتن علائم هشدار دهنده در فاصله مناسب منتظر حضور عوامل و کارشناسان راهور بمانند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.