| کد خبر: 222969 |

بارش برف و باران در محورهای ۸ استان/ وضعیت تصادفات جاده ای

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، از بارش برف و باران در محورهای ۸ استان خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، از بارش برف و باران در محورهای ۸ استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ احمد شیرانی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، اظهارداشت: در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک سنگین و در آزادراه کرج-تهران محدوده پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی، گفت: در برخی از محورهای استان اردبیل بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان فارس، قزوین، گیلان، مازندران، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، افزود: در ساعت ۵:۴۰ دقیقه دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ در استان سیستان و بلوچستان جنوب در محدوده پلیس راه بمپور محور ایرانشهر-بمپور یک دستگاه اتوبوس اسکانیا به علت عدم توجه به جلو که ۲۵ مسافر داشته است و از بندرعباس به ایرانشهر در حال حرکت بوده، از محور خارج می شود که در پی این حادثه یک نفر مجروح می شود.

شیرانی تصریح کرد: در ساعت ۲۲:۴۷ نهم آذر ۹۹ هم در شرق تهران در محدوده پلیس راهور پاکدشت یک دستگاه پژو ۲۰۶ به دلیل عدم توجه به جلو واژگون می شود که این حادثه هم چهار مجروح داشت.

وی در پایان گفت: در ساعت ۲۳:۴ روز گذشته در استان قزوین، محور قزوین-کرج یک دستگاه اتوبوس با یک کامیون ولوو به دلیل عدم توجه به جلو برخورد می کند که در پی این حادثه سه نفر مجروح می شوند؛ مقصر این حادثه راننده اتوبوس بود و اتوبوس هم از سمت تهران به اردبیل با ۱۵ مسافر در حال حرکت بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.