| کد خبر: 222965 |

واژگونی تریلر در جاده مهاباد - بوکان ۲ کشته برجاگذاشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر در محور مهاباد به بوکان در جاده برهان، ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر در محور مهاباد به بوکان در جاده برهان، ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش تین نیوز، رحمان احمدی روز دوشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بامداد امروز با دریافت گزارش تصادف از طریق شماره ۱۲۵ بلافاصله ماموران آتش نشانی این شهرستان به محل حادثه اعزام شده و اقدامات اولیه امدادی را انجام دادند.

وی ادامه داد: با حضور به موقع امدادگران اورژانس ایستگاه «ترشکان» بر صحنه سانحه و معاینه‌های اولیه مشخص شد، ۲ سرنشین این تریلر بر اثر شدت آسیب وارده در دم فوت کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد اظهار داشت: در این عملیات که چهار ساعت و در زیر بارش شدید برف به‌طول انجامید، نیروهای این سازمان با کمک جرثقیل، تریلر را بلند کرده و با برش آن سرنشینان آن را رهاسازی کردند.

احمدی اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

محور مهاباد به بوکان (جاده برهان)، ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک، تردد اتوبوس و کامیون در آن ممنوع بوده و سبقت نیز در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

این مسیر به علت آنکه ارتباط‌دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است و حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

ابتدای امسال نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر دیگر در همین محور ۲ نفر جان خود را از دست داده بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.