| کد خبر: 222945 |

◄ جلوی فعالیت غیرقانونی خودروهای بین شهری گرفته شد

دبیر کانون کارفرمایی شرکت های سواری کرایه بین شهری کشور با بیان اینکه این حوزه به مانند سایر حوزه های حمل و نقل به مسافران مبتلا به کرونا خدمات ارائه نمی‌دهد، عنوان کرد: در راستای همین موضوع جلوی فعالیت خودروهایی که در این حوزه به صورت غیرقانونی فعالیت می کردند، گرفته شد.

تین نیوز

دبیر کانون کارفرمایی شرکت های سواری کرایه بین شهری کشور با بیان اینکه این حوزه به مانند سایر حوزه های حمل و نقل به مسافران مبتلا به کرونا خدمات ارائه نمی‌دهد، عنوان کرد: در راستای همین موضوع جلوی فعالیت خودروهایی که در این حوزه به صورت غیرقانونی فعالیت می کردند، گرفته شد.

رضا بهشتی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز عنوان کرد: بعد از تعطیلی دو هفته ای و محدودیت هایی که برای خودروهای شخصی به وجود آمد، بخش، سواری کرایه ها به مانند سایر بخش ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، فعالیت و ارائه خدمات به مسافران را ادامه دادند.

وی در ادامه با بیان اینکه بخش کرایه سواری ها به مانند سایر بخش های حمل و نقل هوایی، جاده ای و ریلی ... به مسافران مبتلا به کرونا خدمات ارائه نمی‌دهد، توضیح داد: قبل از سفر، استعلام سلامت مسافران از سامانه وزارت بهداشت گرفته می‌شود و بدون احراز سلامت کرونایی امکان، برقراری سفر و ارائه خدمت به مسافران کرونایی نخواهد بود.

دبیر کانون کارفرمایی شرکت های سواری کرایه بین شهری کشور  تاکید کرد: خودروهایی که به صورت غیرقانونی کار می‌کردند جلوی فعالیت آنها گرفته شد.

بهشتی با اشاره به تاکسی های برون شهری تنها مجاز به سوار کردن سه نفر مسافر هستند، گفت: در این مدت یاد شده تا حدودی تعداد سفرها با کرایه سواری افزایش یافته و افزایش قیمتی در نرخ کرایه ها اعمال نشده و با همان نرخ مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان  ارائه خدمات انجام می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.