| کد خبر: 222922 |

کاهش ۳۱ درصدی سفرهای برون شهری در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از کاهش ۳۱ درصدی سفر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در استان در هشت ماهه سال جاری تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از کاهش ۳۱ درصدی سفر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در استان در هشت ماهه سال جاری تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، تیمور باقری اظهار کرد: یک میلیون و ۳۳۹ هزار و ۸۴۹ مسافر در این مدت در قالب ۱۴۵ هزار و ۳۰۸ سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری جابجا شدند که نسبت به مشابه سال گذشته با دو میلیون و ۱۵۴ هزار و ۹۸ مسافر و ۲۱۰ هزار و ۷۶۳ سفر کاهش ۳۸ درصدی در جابجایی مسافر و  ۳۱ درصدی در تعداد سفر داشته است.

وی از استعلام وضعیت سلامت مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی از اول آذرماه جاری مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به استعلام وضعیت سلامت خود در سامانه www.smartcard.rmto.ir شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا در صورت مثبت بودن پاسخ استعلام وضعیت سلامت مسافر ( تأییدابتلای مسافر به بیماری کرونا ) شرکت و راننده مکلف است از ارائه خدمات به مسافر خودداری نماید.

باقری تاکید کرد: شرکت ها و رانندگان مسافربری در صورت عدم رعایت مقررات ابلاغی، مشمول طرح موضوع در کمیسیون های تخلفات حمل و نقلی و لغو مجوز به مدت حداقل یک سال خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر2541  راننده مسافری فعال، ۸۶۸ دستگاه ناوگان اتوبوسی، 1320 دستگاه ناوگان مینی بوسی و ۷۲۶ دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان خدمات ارائه می دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.