| کد خبر: 222908 |

400 واگن متروی تهران نیازمند تعمیر

معاون حمل ونقل، ترافیک شهرداری تهران در بازدید از ایستگاه مترو امیرکبیر اعلام کرد: در حال حاضر ۴۰۰ دستگاه واگن مترو از مجموع ۱۵۰۷ دستگاه واگن مترو تهران نیازمند اورهال کردن است .

تین نیوز

معاون حمل ونقل، ترافیک شهرداری تهران در بازدید از ایستگاه مترو امیرکبیر اعلام کرد: در حال حاضر ۴۰۰ دستگاه واگن مترو از مجموع ۱۵۰۷ دستگاه واگن مترو تهران نیازمند اورهال کردن است .

 به گزارش تین نیوز،  سید مناف هاشمی در بازدید از ایستگاه مترو امیرکبیر با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد عملیات سیویل در این ایستگاه به اتمام رسیده است گفت: تنها نصب بخشی از تجهیزات و پله برقی ها در این ایستگاه باقی مانده است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه ایستگاه مترو «امیرکبیر» به عنوان یکصد و سی امین ایستگاه مترو پایتخت به بهره برداری میرسد تصریح کرد: این ایستگاه در خیابان ۱۷ شهریور و در خط ۶ مترو واقع شده است .

به گفته هاشمی، ساخت و بهره برداری از ایستگاه «امیر کبیر» بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است اظهار کرد: با بهره برداری از ایستگاه «برج میلاد»و «امیر کبیر» طی روزهای آینده، بهره برداری از ۱۰ ایستگاه دیگر در خط ۶ و ۷ مترو تا پایان سال جاری در دستور کارمان است.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل ونقل، ترافیک شهرداری تهران؛ وی درادامه گفت: در حال حاضر ۴۰۰ دستگاه واگن مترو از مجموع ۱۵۰۷ دستگاه واگن مترو تهران نیازمند اورهال کردن است که در تلاشیم از منابعی که برای اورهال کردن اتوبوس ها در نظر گرفته ایم ، قطارهای مترو را نیز اورهال کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.