| کد خبر: 222904 |

لزوم اقدام شهرداری و سازمان محیط زیست برای رفع بوی نامطبوع تهران

عضو هیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم است با هدفگذاری و زمان بندی مشخص موضوع انتشار بوی نامطبوع در تهران به صورت جدی از طرف سازمان محیط زیست، شهرداری و استانداری پیگیری شود.

تین نیوز

عضو هیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم است با هدفگذاری و زمان بندی مشخص موضوع انتشار بوی نامطبوع در تهران به صورت جدی از طرف سازمان محیط زیست، شهرداری و استانداری پیگیری شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، آرش حسینی میلانی در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: ابتدا باید عرض تسلیت خود را برای شهادت دکتر فخری زاده اعلام کنم. تذکر بنده در مورد بوی نامطبوع در تهران است که در حال تبدیل شدن به یک امر تکراری است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر با تاکید بر اینکه لازم است یک برخورد جدی و مسئولانه با این موضوع انجام شود، عنوان کرد: انتشار بوی نامطبوع در تهران ناشی از یک معضل محیط زیستی است که می‌توان آن را به یک اژدهای چند سر تشبیه کرد که هر سال سر جدیدی به آن اضافه می‌شود. از فاضلاب و مازوت سوزی گرفته تا عوامل دیگر نیز در این اتفاق دخیل هستند اما هنوز قوانین شهر موفق به هدف گرفتن قلب اژدها نشده‌اند.

میلانی تصریح کرد: با توجه به وظایف ذاتی دستگاه‌ها در این زمینه، لازم است با هدف گذاری و زمان بندی مشخص موضوع به صورت جدی از طرف سازمان محیط زیست و استانداری پیگیری شود. و در این خصوص به شهردار تهران تذکر می‌دهم که یکی از معاونت‌های شهرداری برای این امر مشخص شود و نتایج اقدامات به صورت شفاف در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند نیز ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا و بو را ایجاد و گزارشات رسمی را جهت بهبود فرایند پردازش را منتشر کند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تصریح کرد: یکی از عوامل مؤثر نیز ورود فاضلاب به کانال‌های سطحی در شهر است که در این خصوص به شرکت آب و فاضلاب استان تهران تذکر می‌دهم در اسرع وقت برای رفع مشکل اتصال ۴۰۰ نقطه به شبکه فاضلاب اقدام کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.