| کد خبر: 222901 |

وضعیت جوی راه‌های کشور/ ثبت تخلفات با دوربین‌ها و تیم‌های گشت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۲۳ استان خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرها و جاده‌ها ادامه دارد.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۲۳ استان خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرها و جاده‌ها ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ احمد شیرانی، در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور، اظهار داشت: در آزادراه قزوین به کرج (پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و در آزادراه کرج به تهران (پل فردیس تا پل کلارک) شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی افزود: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، مازندران، سمنان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد شاهد بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، بوشهر، فارس، اصفهان، یزد و گیلان شاهد بارش باران هستیم.

انسداد دو محور به دلیل آبگرفتگی و ریزش سنگ

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: از ساعت ۲۱:۱۵ شنبه ۸ آذر ۹۹ در استان بوشهر در محور جدید بوشهر به گناوه (جاده ساحلی) به علت آبگرفتگی مسدودیت ایجاد شده بود که محور جایگزین گناوه به برازجان جای این محور مسدود اعلام می‌شود.

وی گفت: همچنین در استان کهکیلویه و بویراحمد از ساعت ۴، هفتم آذرماه در محور بابا کلان-گچساران به دلیل ریزش سنگ و بارندگی مسدودی راه داریم.

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد ادامه دارد

شیرانی خاطرنشان کرد: در هنگامی که بارش شدید باران و برف در محورها داریم رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی، رعایت فاصله طولی بیشتر و استفاده از چراغ مه شکن در وضعیت مه گرفتگی توصیه می‌شود.

وی افزود: اگر این ایام که شاهد بارش برف و باران در جاده‌ها هستیم، تصمیم به سفر ضروری گرفتیم، حتماً قبل از سفر از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو، پر بودن باک سوخت اطمینان حاصل نمائید.

شیرانی در پایان گفت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرها و جاده‌ها کماکان ادامه دارد و کنترل با استفاده از دوربین‌ها و تیم‌های گشتی در حال انجام است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.