| کد خبر: 222891 |

تشدید برخورد با مخدوش کردن پلاک در ساعات ممنوعه تردد

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تشدید برخورد با پلاک‌های مخدوش در ساعات ممنوعه تردد در شهر خبر داد.

تین نیوز

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تشدید برخورد با پلاک‌های مخدوش در ساعات ممنوعه تردد در شهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ علی همه‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعمال محدودیت‌های شبانه تردد از ساعت 21 تا 4 بامداد که با مصوبه ستادملی مقابله با کرونا اجرایی شده است، گفت: خوشبختانه عمده شهروندان همکاری خوبی با مسئولان داشته و به محدودیت‌ها توجه کافی را دارند. اما متاسفانه در مواردی مشاهده شد که افراد معدودی با مخدوش کردن پلاک یا پوشاندن آن سعی در تردد در ساعات غیرمجاز داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با این موارد برخوردی قاطع خواهند داشت، افزود: تیم‌های گشتی پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور در معابر با هرگونه مخدوش کردن یا پوشاندن پلاک در ساعات ممنوعیت تردد برخورد می‌کنند.

به گفته همه خانی، مخدوش کردن پلاک علاوه بر اینکه تخلف بوده و مشمول جریمه است، جرم هم محسوب شده و مرتکبان به مرجع قضایی معرفی شده و خودرویشان توقیف می‌شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در پایان به شهروندان توصیه کرد که با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستادمقابله با کرونا از انجام ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند تا با یاری خداوند و همراهی مردم زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.