امکان انتقاد و طرح شکایت از ایرلاینها از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که مسافران میتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت این سازمان مطرح و پیگیری کنند.
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که مسافران میتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت این سازمان مطرح و پیگیری کنند.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که با توجه به لزوم رعایت حقوق مسافران در پروازها و ایجاد شرایط رقابتی و حق انتخاب و اختیار در دریافت تسهیلات بلیت؛ از این پس امکان رویت و مطالعه عملکرد شرکتهای مذکور در پورتال سازمان هواپیمایی کشور فراهم میشود.
لذا از اول دی سال جاری، نمودار میزان و درصد شکایات، نحوه پاسخگویی به مسافران و خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط شرکتهای هواپیمایی به صورت ماهانه در سایت سازمان به نشانی www.cao.ir بارگذاری خواهد شد.
لازم به ذکر است مسافران میتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری مطرح و پیگیری کنند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.