| کد خبر: 222738 |

کاهش ۳۹ درصدی تردد در محورهای خراسان جنوبی

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی از کاهش ۳۹ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای استان بعد از اجرای طرح محدودیت های ترافیکی خبر داد و گفت: ۳۰ هزار و ۶۰۰ راننده تذکر گرفته اند.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی از کاهش ۳۹ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای استان بعد از اجرای طرح محدودیت های ترافیکی خبر داد و گفت: ۳۰ هزار و ۶۰۰ راننده تذکر گرفته اند.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ علیرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح محدودیت‌های کرونا بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا در کشور و خراسان جنوبی، محدودیت‌هایی در تردد در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال شد.

وی با بیان اینکه بر اساس این محدودیت‌ها، ورود پلاک‌های غیر بومی به داخل و خروج پلاک‌های بومی به خارج از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، گفت: همچنین ورود خودرو بومی که شهرهای زرد به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه این طرح در ۱۱ مرکز شهرستان در حال انجام است، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون همراهی و همکاری مردم خوب بوده و هیچ تنشی بین پلیس و شهروندان وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه در این طرح ۳۰ هزار و ۶۰۰ راننده تذکر لسانی گرفته‌اند، افزود: همچنین پنج هزار و ۳۰۰ راننده با توجه به پلاک‌ها اجازه ورود به شهرها را نداشته و برگشت داده شده‌اند.

کاهش تردد ۱۵۰ هزار وسیله نقلیه

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی از کاهش ۳۹ درصدی تردد وسیله نقلیه در محورهای استان خبر داد و گفت: در پنج روز از اعمال محدودیت‌ها، ۱۵۰ هزار کاهش تردد وسیله نقلیه داشته‌ایم.

سرهنگ رضایی اظهار کرد: همچنین در این طرح دو هزار و ۸۰۰ راننده که محدودیت‌ها را رعایت نکردند پیامک ارسال شده و ۵۵۰ وسیله نقلیه هم جریمه شده‌اند.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد در داخل شهرهای نارنجی و قرمز از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح، بیان کرد: بالغ بر ۹۴ درصد مردم و رانندگان این محدودیت‌ها را رعایت کرده‌اند.

سرهنگ رضایی بیان کرد: تردد وسایل نقلیه در شهر توسط دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف کنترل می‌شود و نیروهای راهور هم به صورت محسوس و نامحسوس نظارت دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.