| کد خبر: 222655 |

حمایت از رانندگان اتوبوس در شرایط کرونا

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای اقداماتی برای حمایت از رانندگان اتوبوس در شراط کرونایی و کاهش سفرها خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای اقداماتی برای حمایت از رانندگان اتوبوس در شراط کرونایی و کاهش سفرها خبر داد.

به گزارش تین نیوز، اسدالله جلال‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با اقدامات انجام شده برای جلوگیری از ضرر به رانندگان اتوبوس، افزود: اعطای تسهیلات به رانندگان متقاضی دریافت تسهیلات و هماهنگی با مراکز مکانیزه معاینه فنی در مناسبت‌های مختلف به منظور مساعدت با مالکین ناوگان در زمان دریافت معاینه فنی از جمله اقدامات است.

وی از افزایش نرخ جابجایی مسافر در دو مرحله در سال جاری خبر داد و بیان کرد: توزیع لاستیک با نرخ ارز دولتی نیز از دیگر حمایت‌ها بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه بالغ بر ۹۱ هزار سفر با انواع ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته  از کاهش ۶.۲۳ درصدی برخوردار بوده است.

جلال‌زاده از ارائه امکانات بهداشتی  گفت و ادامه داد: در خصوص تأمین اقلام بهداشتی برای ضدعفونی ناوگان و سایر موارد مورد نیاز ، نسبت به معرفی انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های مسافری استان به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بیرجند و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای پیگیری اقدام شده است.

وی یادآور شد: الزام مسافرین به همراه داشتن ماسک و دستکش در زمان مراجعه به پایانه‌های مسافری و در طول مسیر اطلاع رسانی، درج الزام به همراه داشتن ماسک و دستکش  بر روی بلیت‌های صادره و همچنین نصب بنر در محل پایانه و درج بر روی سامانه فروش بلیت اینترنتی انجام شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.