| کد خبر: 222608 |

مسافرت هوایی بیش از ۱ میلیون آمریکایی

علی رغم هشدارهای مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا در ارتباط با افزایش آمار ابتلا به کرونا و عدم مسافرت در تعطیلات روز شکرگذاری، بیش از ۱ میلیون آمریکایی در یک روز سفرهای هوایی انجام دادند.

تین نیوز

 علی رغم هشدارهای مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا در ارتباط با افزایش آمار ابتلا به کرونا و عدم مسافرت در تعطیلات روز شکرگذاری، بیش از ۱ میلیون آمریکایی در یک روز سفرهای هوایی انجام دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ای بی سی نیوز، علی رغم هشدارهای مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا در ارتباط با افزایش آمار ابتلا به کرونا و عدم مسافرت در تعطیلات روز شکرگذاری، بیش از 1 میلیون آمریکایی در یک روز سفرهای هوایی انجام دادند.

طبق آمار روزانه اداره امنیت حمل و نقل آمریکا، روز جمعه 1 میلیون و 19 هزار نفر در ایالات متحده با هواپیما سفر کردند که 1.5 میلیون کمتر از همان روز در سال 2019 است.

این رقم از ماه مارس دومین رقم بالای تعداد مسافران هوایی را نشان می دهد. در 18 اکتبر سال جاری میلادی نیز یک میلیون و 31 هزار نفر سفر هوایی انجام دادند.

هفته گذشته مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا نسبت به جشن گرفتن تعطیلات پیش رو با افراد غیر از خانوار هشدار داد و اظهار داشت که "امن ترین راه برای برگزاری جشن شکرگذاری، جشن گرفتن در خانه با افرادی است که با آنها زندگی می کنید."

به گفته این مرکز، افزایش فوق العاده یک میلیون مورد جدید در ایالات متحده در 10 روز گذشته این نگرانی را ایجاد کرده است که گردهمایی های شکرگذاری می تواند ویروس را در خانواده ها و جوامع بیشتر گسترش دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.