| کد خبر: 222605 |

لایحه موافقتنامه حمل و نقل ایران و سوییس، روی میز کمیسیون عمران

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی کلیات لایحه مشارکت عمومی-خصوصی و بررسی ایرادات لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین‌المللی جاده‌ای مسافر و کالا میان ایران و سوییس در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی کلیات لایحه مشارکت عمومی-خصوصی و بررسی ایرادات لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین‌المللی جاده‌ای مسافر و کالا میان ایران و سوییس در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

به گزارش تین نیوز، سید البرز حسینی  روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس اظهارداشت: در جلسه امروز کمیسیون ایرادات لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین‌المللی جاده‌ای مسافر و کالا میان دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوییس اعاده شده از سوی شورای نگهبان بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس افزود: این شورا اعلام کرده بود که در ماده ۳ این لایحه مشخص نیست که در بحث ترانزیت کالا و انتقال آن به داخل کشور، چه کالاها و محصولات مجاز و غیرمجازی وجود دارد.

حسینی تصریح کرد: مقرر شد ایرادات لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین‌المللی جاده‌ای مسافر و کالا میان دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوییس، در کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و مرکز پژوهش‌های شورای نگهبان بررسی شود تا ابهامات و ایرادات رفع گردد.

وی با اشاره به بررسی کلیات لایحه مشارکت عمومی- خصوصی در جلسه امروز کمیسیون خاطرنشان کرد: این لایحه در کمیته ویژه کمیسیون عمران در حال بررسی است و در جلسه امروز نیز اعضای کمیسیون، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را درباره این لایحه مطرح کردند تا در جلسات آتی، این لایحه از کمیته به کمیسیون ارسال و مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: لایحه مشارکت عمومی-خصوصی نقش بسزایی در توسعه و شکوفایی حوزه عمران کشور خواهد داشت، اگر این لایحه تبدیل به قانون شود، بخش اعظمی از مشکلات اجرایی و عمرانی کشور رفع خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.