| کد خبر: 222599 |

۷ هزار پرسنل راهور در شهرها و راه ها مستقر هستند

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: هفت هزار پرسنل ناجا براساس مصوبات و محدودیت های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، در راه ها و شهرها مستقر هستند تا ورود و خروج خودروها را کنترل کنند.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: هفت هزار پرسنل ناجا براساس مصوبات و محدودیت های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، در راه ها و شهرها مستقر هستند تا ورود و خروج خودروها را کنترل کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سردار سیدکمال هادیانفر روز دوشنبه گفت: بعد از ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا از اول آذرماه در ساعت ۲۴،  عوامل پلیس راهور در یک هزار و ۱۸۱ ورودی و خروجی شهرهای قرمز و نارنجی مستقر  شدند.

وی ادامه داد: از ملت فهیم که با پلیس همکاری کردند، تشکر می کنم  چراکه با اطلاع رسانی به موقع و خوب، در تمام محورها تردد ها کاهش یافت.

رئیس راهور ناجا گفت: از بیش از ۳۵ میلیون وسیله نقلیه در ۴۸ ساعت گذشته ۱۵۶ هزار وسیله نقلیه تذکر و ۱۱۰ هزار وسیله نقلیه برگشت داده شدند و رانندگان دستور پلیس را تمکین کردند.

سردار هادیانفر افزود: در شهرها نیز دوربین ها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد فعال بوده و بیش از ۷ هزار نفر از پرسنل راهور در راه ها و شهرها ماموریت خطیر خود را انجام داده و با کادر درمانی، بهداست و سلامت همکاری داشتند و تا کنون گزارشی در رابطه با تنش راننده با پلیس گزارش نشده است.

براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از روز شنبه - اول آذرما- محدودیت‌های شدیدی در کشور اعمال شد و شهرهایی که شرایط قرمز دارند تقریبا به حالت تعطیل در آمده و شهرهای نارنجی به حالت نیمه تعطیل خواهد بود. افراد در موارد ضروری سر کار حاضر می شوند و فروشگاه ها و کسانی که خدمات و کالا به مردم ارائه می‌کنند در محل کار حضور خواهند داشت.

شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۴ هزار و ۸۰۲ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.  تاکنون ۶۰۳ هزار و ۴۴۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۷۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون پنج میلیون و ۷۸۸ هزار و ۱۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.