| کد خبر: 222557 |

جاده ساحلی گناوه - بوشهر مسدود شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه گفت: مسیر رفت و برگشت محور ساحلی گناوه - بوشهر به دلیل آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه گفت: مسیر رفت و برگشت محور ساحلی گناوه - بوشهر به دلیل آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

به گزارش تین نیوز، سیدابوالحسن علوی افزود: رانندگانی که قصد عبور از جاده ساحلی گناوه به بوشهر را دارند تا زمانی که آب فروکش نکرده از مسیر جایگزین گناوه به دشتستان استفاده کنند.

وی اظهارکرد: با فروکش کردن طغیان رودخانه‌های بالادستی در این محور ، مشکلی برای تردد وجود ندارد که پس از فراهم شدن شرایط  اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه گفت:  این محور همه ساله در بارندگی‌های شدید بدلیل آبگرفتگی مسدود می‌شود.

وی ادامه داد: راه روستایی تل تل - چم شهاب در شهرستان گناوه نیز که روز گذشته به علت طغیان رودخانه های فصلی مسدود شده بود با فروکش کردن آب بازگشایی شده است و حرکت به کندی در این مسیر صورت می‌گیرد.

علوی گفت: راه روستای رودشور بخش ریگ به سعمیا در حوزه شهرستان گناوه باز شده است اما در حوزه دشتستان هنوز مسدود است.

 سامانه بارشی که شنبه شب در این استان فعال شده بود باعث آبگرفتگی و سیلابی شدن روخانه ها شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس گزارش ایستگاه باران سنجی فرودگاهی بهرگان این استان میزان بارندگی شنبه شب در شهرستان دیلم ۶۵ میلیمتر ثبت شد.

پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از شهرستان دیلم که بیشترین میزان بارندگی شب گذشته در استان بوشهر را به خود اختصاص داد، گناوه، با ۳۶ میلیمتر بارش در رتبه دوم قرار گرفت.

وی با اشاره به تمرکز فعالیت این سامانه در مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بیان کرد: از امشب سامانه بارشی از این استان خارج و جهت وزش بادها شمالی خواهد شد.

مساعدی یادآور شد: از فردا دمای هوا نیز بین ۲ تا ۴ درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‌کند.

وی افزود: در این مدت دریا نیز مواج و متلاطم می‎شود و دریانوردان باید در صورت تردد رعایت نکته‎های ایمنی را داشته باشند.

مساعدی یادآور شد: در پایان هفته نیز فعالیت یک سامانه بارشی جدید در استان بوشهر پیش بینی شده‌است که جزئیات آن روزهای آینده اطلاع رسانی می‎شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.