| کد خبر: 222520 |

سامانه بارشی جدید عصر چهارشنبه وارد کشور می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی فعلی روز چهارشنبه از کشور خارج می‌شود اما همان روز سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب وارد کشور شده که موجب ادامه بارش برف و باران در روزهای پنج شنبه و جمعه خواهد شد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی فعلی روز چهارشنبه از کشور خارج می‌شود اما همان روز سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب وارد کشور شده که موجب ادامه بارش برف و باران در روزهای پنج شنبه و جمعه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، کبری رفیعی روز یکشنبه درباره وضعیت جوی حال حاضر کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: امروز ادامه بارش‌ها در شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری،کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، اصفهان، یزد، کرمان ، مازندران ، گلستان ، سمنان  و خراسان جنوبی خواهد بود.

وی گفت: امروز در آذربایجان‌های غربی و شرقی، همدان اردبیل، قزوین، زنجان، کرمانشاه، البرز و تهران بارش های پراکنده ادامه دارد و به تدریج از عصر امروز کاهش می یابد.

به گفته رفیعی بارش‌ها در مناطق جنوبی با رعد و برق همراه است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا در سواحل خزر بارش باران را داریم و در مناطق کوهستانی در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود. استان‌های تهران، اردبیل زنجان، فردا بارش برف و باران را خواهد داشت.

وی ادامه داد: روز سه شنبه در گیلان ، مازندران و  گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده برف و باران را انتظار داریم.

رفیعی گفت: سامانه بارشی روز چهارشنبه از کشور خارج می شود اما همان روز سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب وارد کشور می شود که موجب بارش برف و باران در روزهای پنج شنبه و جمعه خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: آسمان تهران امروز ابری همراه با مه رقیق گاهی بارش پراکنده و در بعد از ظهر و شب نیمه ابری خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.