| کد خبر: 222514 |

مسافرت با قطار ۷۰ درصد کاهش یافت

آمار نشان می دهد در ۷ ماهه نخست امسال حدود ۵ میلیون نفر با قطار مسافرت کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال های ۹۸ و ۹۷ به ترتیب کاهش ۶۷.۵ و ۷۰.۸ درصدی داشته است.

تین نیوز

آمار نشان می دهد در ۷ ماهه نخست امسال حدود ۵ میلیون نفر با قطار مسافرت کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال های ۹۸ و ۹۷ به ترتیب کاهش ۶۷.۵ و ۷۰.۸ درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، آمار منتشر شده از سوی انجمن صنفی شرکت‌های ریلی نشان می‌دهد در ۷ ماهه نخست امسال حدود ۵ میلیون نفر (۴ میلیون و ۹۵۶ هزار نفر) با استفاده از حمل و نقل ریلی جابه جا شده اند.

به دلیل شرایط کرونایی و توقف سفرها در ایام نوروز امسال و همچنین آغاز سفرهای ریلی با ۵۰ درصد ظرفیت قطارها از خرداد ماه (با مصوبه ستاد ملی کرونا)، تعداد سفرهای ریلی در ۷ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال‌های گذشته با افت شدیدی مواجه شده است.

آمار منتشر شده از سوی شرکت راه آهن نشان می‌دهد در ۷ ماهه نخست سال گذشته، حدود ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر (۱۵ میلیون و ۲۹۱ هزار نفر) با قطار سفر کرده بودند که این رقم در مدت مشابه امسال ۶۷.۵ درصد کاهش داشته است.

تعداد مسافران ریلی در ۷ ماهه نخست سال ۹۷ نیز حدود ۱۷ میلیون نفر (۱۶ میلیون و ۹۸۷ هزار نفر) بود که براین اساس، تعداد مسافران ریلی هفت ماهه امسال نسبت به هفت ماهه ۹۷ کاهش ۷۰.۸ درصدی در ۷ را نشان می‌دهد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد خوشنودی 3 0

    این نوع آمار دادن ! با جداول در ورد و اکسل! هیچ جای دنیا ، مرسوم نیست! راه آهن مرکز هوشمند سازی و بالاخص داده کاوی دارد! اینگونه انتشار آمار! که مخاطب خودش شخصا باید بگردد و عدد رقم پیدا کند! که آمار دادن نیست! در یک نمودار مصور سازی سه بعدی یا انیمه شده! ارایه بشود نه نیازی به ریز و دیتیل اعداد هست نه استخراج شان، تایم اسکِیل مشخص، زبان تغییر و زبان مقایسه (change_ language & comparison- language) معلوم و تِرِند ها هم مشخص! عدد دادن نمی خواهد، شما کافیست یک آور ویو بدهید ، مخاطب بداند چه رخ داده! اصلا نیازی به دادن اینهمه عدد درهم برهم نیست! انشالله مرکز هوشمندسازی و داده کاوی راه آهن، این کارها را در ارائه آمار در سازمان و بالاخص برای ارائه به رسانه ها( که وظیفه اصلی روابط عمومی های سازمان است) انجام بدهند و به راه آهن کمک کنند