| کد خبر: 222512 |

افزایش تماس با مرکز مدیریت راه ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از افزایش پنج برابری تماس با مرکز مدیریت راه ها در استان خبرداد و گفت: در ایام کرونا، نظارت بر مدیریت ترافیک راه ها در گلستان بیشتر شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از افزایش پنج برابری تماس با مرکز مدیریت راه ها در استان خبرداد و گفت: در ایام کرونا، نظارت بر مدیریت ترافیک راه ها در گلستان بیشتر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، مهدی میقانی ظهر یکشنبه در خصوص تشدید نظارت ها بر مدیریت ترافیک در ایام محدودیت های کرونایی اظهارکرد: نظارت بر مدیریت ترافیک راه ها و حمل و نقل مسافری به ویژه سپهتن اتوبوس ها در این ایام بیشتر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: یکی از فرصت های کنونی برای انقطاع شیوع ویروس کرونا، استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است که رعایت پروتکل های بهداشتی در آنها موضوعی ضروری است.

میقانی بیان کرد: از زمان اعمال محدودیت های تردد، تماس های تلفنی شهروندان با سامانه ۱۴۱ و مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل استان پنج برابر شده و تمام تلاش مرکز هم پاسخگویی به این عزیزان طبق تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در استان است.

وی ادامه داد: راهداری و راهدارخانه ها هم تعطیلی ندارند و راهداران در طول محورهای برفگیر حضور دارند اما برای حضور فیزیکی سایر نیروهای ستادی و شهرستانی مطابق بخشنامه ابلاغی عمل می شود.

طبق گفته میقانی بالغ بر پنج هزار کیلومتر انواع راه و بیش از هزار و ۵۰۰ دستگاه ناوگان عمومی حمل و نقل مسافری در گلستان وجود دارد.

ساماندهی ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان هم گفت: با توجه به محدودیت‌های اعلام شده، وظیفه اصلی حمل و نقل از اول آذرماه از ساعت ۹ شب تا چهار صبح بر عهده ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد بود که شامل تاکسی‌های زرد و آژانس‌ها خواهد بود.

مهدی کمالغریبی افزود: هماهنگی‌های لازم به منظور حضور تاکسی‌های زرد و آژانس‌ها در ساعات مذکور در شهر صورت گرفته و طبق برنامه ریزی انجام شده لیست کشیک تاکسی ها و همچنین ۳۰ تاکسی تلفنی هماهنگ شده است.

کمال غریبی با تاکید بر اینکه مرخصی رانندگان تاکسی و تردد بین شهری آنها در حال حاضر ممنوع است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده، خدمت رسانی مطلوب به شهروندان توسط تاکسی‌های زرد و آژانس‌ها بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.