| کد خبر: 222491 |

۵۵۰ میلیارد تومان پروژه با حضور وزیر راه در پردیس افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه تا امروز بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به نرخ روز در شهر جدید پردیس صرف پروژه‌های روبنایی شده، گفت: ۵۵۰ میلیارد تومان پروژه روبنایی به‌زودی با حضور وزیر راه‌و شهرسازی در پردیس افتتاح می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه تا امروز بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به نرخ روز در شهر جدید پردیس صرف پروژه‌های روبنایی شده، گفت: ۵۵۰ میلیارد تومان پروژه روبنایی به‌زودی با حضور وزیر راه‌و شهرسازی در پردیس افتتاح می‌شود.

به گزارش تین نیوز، مهدی هدایت در گفتگو با ایرنا افزود: قرار است این پروژه‌های روبنایی به ارزش بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان به‌زودی افتتاح شود که در آرامش و امنیت زندگی مردم در این پردیس بسیار تاثیرگذار است.

وی گفت: عملیات اجرایی تصفیه‌خانه شماره ۲ پردیس، از جمله این پروژه‌هاست که ارزش مالی آن افزون بر ۴۰۰ میلیارد تومان است و از آنجایی که پیش‌بینی می‌شود جمعیت پردیس به ۶۰۰ هزار نفر برسد افتتاح این تصفیه‌خانه از مشکل تامین آب شرب مردم منطقه خواهد کاست.

به گفته هدایت، سه باب مدرسه و درمانگاه با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومانی نیز در فهرست افتتاحیه‌های آتی وجود دارد.

وی ادامه‌داد: در مجموع ۲۸ پروژه روبنایی در بخش‌های ورزشی، آموزشی، درمانی، فرهنگی و فضای سبز به بهره‌برداری خواهد رسید.

هدایت، درباره موضوع حمل‌و نقل اهالی پردیس و راه‌اندازی متروی این شهر نیز گفت: طرح تاسیس متروی پردیس به‌زودی مصوب خواهد شد و قرار است توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به صورت مشارکتی آغاز شود.

وی اضافه‌کرد: این پروژه شامل یک ایستگاه در حوالی فاز پنج پردیس و یک ایستگاه روبه‌روی پارک علم و فناوری است که طی مدت چهار سال تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اظهار داشت: تا امروز بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به نرخ روز در شهر جدید پردیس صرف پروژه‌های روبنایی از جمله مدرسه، مسجد، کلانتری و غیره شده است.

وی ادامه‌داد: همچنین نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان به نرخ روز، برای مشارکت در ساخت پروژه‌های زیربنایی تعریف شده است.

به گزارش ایرنا، تاکنون مجموع واحدهای افتتاحی در پردیس به ۶۰ هزار واحد رسیده و تلاش وزارت راه و شهرسازی تکمیل همه واحدهای نیمه‌تمام است، به‌طوری که اکنون روزانه بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ واحد تحویل مالکان می‌شود.

قرار است ۱۰هزار واحد دیگر از مسکن مهر پردیس در بهمن‌ماه امسال افتتاح شود که در صورت افتتاح به موقع فقط ۱۲ هزار واحد در پردیس باقی می‌ماند.

تحویل کلید به مالکانی که در برخی موارد ۱۰ سال بود منتظر تحویل واحد مسکونی خود بودند، بخش بزرگ کار بود اما بخش دیگر تکمیل خدمات روبنایی و ارائه خدمات به مالکانی است که در این محلات تازه‌تاسیس زندگی می‌کنند.

اکنون بیش از ۱۳۰ کیلومتر دیوار حائل در این شهر کار شده که معادل حدفاصل شهر کرج تا قزوین است و بخش کمی از اجرای دیوارهای حائل و آماده‌سازی و محوطه‌سازی در فازهای مسکن مهر باقی مانده است که با تامین منابع مالی مورد نیاز به قابل سکونت شدن این منطقه کمک می‌کند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.