| کد خبر: 222388 |

قطار سریع‌السیر اصفهان–تهران در برخوار به شکل زیرزمینی اجرا شود

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست شهروندان منطقه برخوار این است که قطار سریع‌السیر اصفهان – تهران در این منطقه به صورت زیرزمینی اجرا شود.

تین نیوز

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست شهروندان منطقه برخوار این است که قطار سریع‌السیر اصفهان – تهران در این منطقه به صورت زیرزمینی اجرا شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، حسینعلی حاجی دلیگانی صبح پنجشنبه در آئین بهره برداری از آزادراه شرق اصفهان با بیان اینکه برای بهره برداری از این پروژه با مشکلات زیادی رو به‌رو بودیم، اظهار داشت: بهره برداری از این پروژه فراز و نشیب‌های زیادی را داشت و مسئولان زیادی پیگیر این پروژه بودند که خوشبختانه امروز با همه سختی‌ها به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه ادامه این پروژه امری ضروری است، ابراز داشت: ضروری است که در زمینه ساماندهی حاشیه این پروژه نیز برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ساماندهی محور حبیب‌آباد گفت: این محور اعتبار دارد و باید هر چه زودتر ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه لازم است اتصال جاده پیامبر اعظم (ص) به آزادراه شرق اصفهان در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: برای این امر نیز بودجه مورد نظر در بودجه کشور دیده شده است و باید هر چه زودتر با دریافت بودجه این پروژه نیز اجرایی شود.

حاجی دلیگانی در خصوص اجرای قطار سریع السیر اظهار داشت: انتظار ۷۰ هزار شهروندان منطقه شاهین شهر و میمه این است که آنچه که در محدوده شهرستان برخوار است به صورت زیرزمینی اجرا شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    خواهشاااااا هرچه سریع ترررررقطارسریع السیر تهران قم اصفهان راه اندازی بشه ممنون