| کد خبر: 222324 |

◄ بی‌توجهی به یک دستور مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

عدم اجرای این دستورالعمل نه تنها موجب تضعیف حق و حقوق کامیونداران شده بلکه به نوعی زیر سوال بردن دفتر اداره حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز تلقی می‌شود.

تین نیوز

یک راننده کامیون گفت: مدتی است نسبت به اجرا شدن دستورالعمل شماره۴۳۳۳۵/۷۴/۱ مورخه 14 تیرماه امسال صادره از دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دلخوش کرده اما متاسفانه در هیچ کجای استان اصفهان این بخشنامه اجرایی نشده است.

به گزارش تین نیوز، محسن زمانی کامیوندار خود راننده این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی بیان کرد و افزود: عدم اجرای این دستورالعمل نه تنها موجب تضعیف حق و حقوق کامیونداران شده بلکه به نوعی زیر سوال بردن دفتر اداره حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه استان اصفهان در سال گذشته رکورد دار حمل کالا با بیش از ۵۲ میلیون تن بوده و قطب صنعت حمل و نقل کشور است با این وجود به نظر می‌رسد مدیران استانی عزمی برای اجرایی کردن این بخشنامه ندارند.

این کامیوندار خود راننده از مدیران دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خواست ضمن صیانت از این دستورالعمل، کامیونداران و رانندگان کشور را نیز برای دستیابی به حق و حقوق شان یاری نمایند.

به گزارش تین نیوز، در نامه تاریخ 14 تیر ماه مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمده بود: نرخ شاخص تن-کیلومتر، خالص پرداختی به راننده بوده و سایر مبالغ همچون کمیسیون دریافتی شرکت‌ها،  عوارض دولتی و ... جداگانه محاسبه و به آن اضافه می‌شود.

در بخش دیگری از این نامه تاکید شده بود: مبنای تعیین نرخ پایه حمل، محاسبه بر اساس شاخص تن-کیلومتر بوده و از اعمال درصد برای افزایش نرخ حمل جداً خودداری گردد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.