| کد خبر: 222315 |

درخواست نماینده مردم ساری از وزیر راه

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به وضعیت بد راه های روستایی و محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه خود از وزیر راه خواست به این وضعیت رسیدگی کند.

تین نیوز

 نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به وضعیت بد راه های روستایی و محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه خود از وزیر راه خواست به این وضعیت رسیدگی کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه‌ملت، علی بابائی کارنامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 28 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تشکر از مسئولان استان مازندران به ویژه استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، همچنین اعضای شورای تامین استان بابت پیگیری ها در جهت عملی شدن منویات مقام معظم رهبری و مطالبات مردم در استان، گفت: وزارت راه باید بابت عدم توجه کامل به وضعیت بد راه های روستایی، بزرگراه ها و راه های فرعی و اصلی ساری و میاندورود به خصوص جاده گوهرباران و جاده ساری و لاکان پاسخ دهد.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو، گفت: باید در خصوص عدم توقف احداث سد فینس پاسخگو بوده که متاسفانه این وزارتخانه به مصوبات کمیسیون کشاورزی بی احترامی کرده و باید با وزیر برخورد شود.

وی خطاب به وزیر بهداشت گفت: باید این وزارتخانه در خصوص عدم توجه به پارامترهای کرونایی و توجه به بدی عملکرد ستاد ملی کرونا در استان مازندران که مشکلات فراوانی ایجاد کرده پاسخگو باشد.

بابایی کارنامی خطاب به وزیر کشور، گفت: باید این وزارتخانه در خصوص عدم نظارت کافی بر عملکرد شهرداری های کشور پاسخگو باشد.

وی خطاب به رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: لازم است در خصوص عدم تامین منابع مالی و بیمه های حمایتی از کارگاه های زیر 5 نفر که مشکلات زیادی را ایجاد کرده پاسخگو باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس خطاب به رئیس جمهور و دبیرخانه مناطق آزاد، گفت: لازم است بابت عدم اجرایی شدن مصوبه مجلس پیرامون منطقه آزاد و تجاری مازندران پاسخگو باشند.

وی خطاب به وزیر نفت، گفت: در خصوص عدم گازرسانی به مناطق سرد چهاردانگه و دودانگه و بخشی از مناطق سردسیری میاندورود باید پاسخگو باشد.

بابایی کارنامی خطاب به وزرای صمت و اقتصاد گفت: لازم است در خصوص عدم توجه و عدم حمایت بنگاه های اقتصادی کسب و کار کشور پاسخگو باشد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: باید این وزارتخانه در خصوص عدم اجرای همسان سازی و رتبه بندی معلمان پاسخگو باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.