| کد خبر: 222280 |

افتتاح آزادراه شرق اصفهان به شکل ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از افتتاح آزادراه شرق اصفهان در روز پنج شنبه این هفته توسط رئیس جمهور به شکل ویدئو کنفرانس خبر داد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از افتتاح آزادراه شرق اصفهان در روز پنج شنبه این هفته توسط رئیس جمهور به شکل ویدئو کنفرانس خبر داد.

به گزارش تین نیوز، حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به افتتاح آزادراه شرق اصفهان در ساعت هشت صبح روز پنج شنبه توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس اظهار داشت: با افتتاح آزادراه شرق اصفهان، کریدور شمال به جنوب کشور تکمیل می‌شود و حمل و نقل بار و مسافر استان‌های شمالی کشور به استان‌های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد تسهیل می‌شود.

وی افزود: افتتاح این آزادراه می‌تواند مسیر تردد خودروهای عبوری از شهر اصفهان را کوتاه کند و زمان سفر بین استان‌های شمالی و جنوبی کشور ۸۰ دقیقه کمتر خواهد شد و منجر به افزایش بهره وری آزادراه اصفهان-نطنز-کاشان می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به هزینه ۸۰۰ میلیاردتومانی پروژه آزادراه شرق اصفهان اشاره‌ای کرد و گفت: افتتاح این پروژه در کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات مؤثر خواهد بود و بار و کالا و مسافر سریع‌تر انتقال می‌یابد و در مصرف سوخت صرفه جویی می‌شود.

وی با اشاره به کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای استان اصفهان با افتتاح آزادراه شرق اصفهان تصریح کرد: با بهره برداری این آزادراه کاهش آلاینده‌های زیست محیطی در دو دهه آینده تا دو میلیون تن کاهش می‌یابد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.