| کد خبر: 222279 |

تکمیل هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت-قزوین تاآخر دولت

وزیر راه و شهرسازی از اتمام هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت - قزوین تا قبل از پایان دولت دوازدهم خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی از اتمام هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت - قزوین تا قبل از پایان دولت دوازدهم خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد اسلامی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از هشت کیلومتر باقیمانده آزاد راه رشت - قزوین افزود : این پروژه یکی از گلوگاه‌های رشت- قزوین و از مطالبات مردمی بود که سال ها به عنوان تکلیف وزارت راه بر زمین مانده بود و اینک با تکمیل این قطعه ۸.۲ کیلومتری باقیمانده مسیر ترافیک این مسیر و دسترسی های مردم این مناطق تسهیل می شود.

وی با اشاره به اینکه این بخش از پروژه هم اکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکیدارد، تصریح کرد: باقی مانده کار در این پروژه نیازمند همکاری‌ بسیاری است و استاندار اهتمام ویژه برای اتمام آن داشته و امیدواریم روند انجام کار به خوبی تداوم یابد و بتوانیم موانع را برطرف و پروژه را در زمان بندی مشخص شده اجرا کنیم و بتوانیم قبل از پایان دولت آن  به اتمارام برسانیم.

وی گفت :هزینه این پروژه نسبت به مجموع آزادراه قزوین-رشت بسیار بیشتر است و حداقل ۸۰۰ میلیارد تومان باید هزینه کنیم تا به اتمام برسد چون این بخش از مسیر دارای پل‌های دشوار و تونل‌های متعدد است که ۷۲ درصد این مسیر را پل و تونل تشکیل می‌دهد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد : این بخش از مسیر یکی از پروژه های فاخر مهندی است و در حال حاضر توسط  یکی از بهترین شرکت های مهندسی در حال اجرا است و این یادگار و هدیه ای  برای مردم از سوی دولت دکتر روحانی خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.