| کد خبر: 222269 |

افزایش ساعت کار مترو و اتوبوس تا ساعت ۲۲

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش ساعات خدمات رسانی مترو و اتوبوس از روز شنبه تا ساعات ۲۲ خبر داد.

تین نیوز

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش ساعات خدمات رسانی مترو و اتوبوس از روز شنبه تا ساعات ۲۲ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما؛ شهریار افندی زاده با بیان این که از روز بیستم آبان براساس اعلام ستاد ملی کرونا ساعت سرویس دهی مترو و اتوبوس تا ساعت ۲۰ کاهش یافت، گفت: از همان روز کارشناسان حوزه حمل و نقل به بررسی وضعیت کاهش ساعات سرویس دهی پرداختند که متوجه شدیم بین ساعت شش و نیم تا هفت و نیم عصر شاهد اوج مسافر هستیم.

وی با بیان این که با اعمال محدودیت‌های جدید از روز شنبه در تهران دوباره بنا بر اعلام ستاد کرونا شاهد افزایش ساعات کار مترو و اتوبوسرانی خواهیم بود، گفت: بر این اساس از اول آذر همزمان با اعمال محدودیت‌ها ساعت سرویس دهی کلیه خطوط مترو و اتوبوس تا ساعت ۲۲ خواهد بود. یعنی آخرین اعزام از تمامی ایستگاه‌ها ساعت ۲۲ خواهد بود.

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که در سه روز باقیمانده (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) ساعت کار مترو و اتوبوس چگونه خواهد بود؟ گفت: ستاد کرونا اعلام کرده است که از روز شنبه ساعت سرویس دهی به ۲۲ افزایش یابد و تا آن زمان حرکت آخر قطار و اتوبوس از ایستگاه مبدا ساعت ۲۰ خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.