| کد خبر: 222253 |

راه آهن اردبیل، مغان را قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برعهده بگیرد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به اینکه طرح مطالعات راه آهن - اردبیل مغان توسط قرارگاه خاتم الانبیا در حال انجام است انتظار داریم اجرای این پروژه را نیز بر عهده بگیرد.

تین نیوز

 عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به اینکه طرح مطالعات راه آهن - اردبیل مغان توسط قرارگاه خاتم الانبیا در حال انجام است انتظار داریم اجرای این پروژه را نیز بر عهده بگیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، صدیف بدری صبح سه شنبه در جلسه مسئولان و نمایندگان استان اردبیل با فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء در محل استانداری با قدردانی از حضور مؤثر سپاه در اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و درمانی در استان اردبیل اظهار کرد: سپاه از زمان جنگ تاکنون طلایه دار دفاع از کشور است و در حوزه سازندگی و پیشرفت کشور نیز سپاه همواره با تمام توان در عرصه‌های مختلف به خصوص عمران و آبادانی خوش درخشیده است.

وی اجرا طرح بزرگراه پارس‌آباد- مشگین‌شهر را هم از ضرورت‌ها و مطالبات مهم مردم استان اردبیل عنوان کرد وافزود: با اجرایی شدن طرح‌های راه سازی استان در میزان تصادفات و مرگ و میر جاده‌ای شاهد کاهش قابل توجهی خواهیم بود

بدری ادامه داد: پروژه راه آهن اردبیل - مغان نیز که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء هم اکنون کارهای مطالعاتی این پروژه را به اتمام رسانده، و انتظار می‌رود عملیات اجرایی این پروژه نیز توسط این قرارگاه انجام گیرد.

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم اکنون ظرفیت درمانی بیمارستان احداث شده در شهرک کارشناسان اردبیل بسیار قابل توجه است و این بیمارستان ۹۶ تخت خوابی با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا قابلیت افزایش امکانات و تبدیل به بیمارستان مجهز ۲۰۰ تخت خوابه را نیز دارا است.

بدری بیان کرد: نزدیک ۵۰ هزار میلیارد تومان مطالبات قرارگاه خاتم الانبیا از نهادهای عمومی در کشور، ظرفیت این قرارگاه را نشان می‌دهد و هیچ شرکتی نمی‌تواند چنین ظرفیتی داشته باشد.

وی ادامه داد: طی جلسات پیگیری که داشتیم مقرر شد که دولت ۱۲ هزار میلیارد تومان مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را پرداخت کند تا در روند اتمام و اجرایی پروژه‌ها خللی ایجاد نشود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.