| کد خبر: 222251 |

کاهش دمای هوا در آخرین هفته آبان‌ماه

یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای آینده مصادف با آخرین هفته آبان‌ماه شاهد کاهش دما به ویژه در شمال شرق کشور هستیم.

تین نیوز

یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای آینده مصادف با آخرین هفته آبان‌ماه شاهد کاهش دما به ویژه در شمال شرق کشور هستیم.

به گزارش تین نیوز، فریبا گودرزی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: امروز در گیلان و مازندران بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود و تا پایان هفته این شرایط ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین در گلستان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، قزوین، همدان، مرکزی، خراسان شمالی، لرستان، شمال و غرب اصفهان، بوشهر، قم و ارتفاعات استان های البرز، تهران و سمنان بارش پراکنده برف پیش بینی شده است.

گودرزی خاطرنشان کرد: روز شنبه در نیمه غربی کشور، به ویژه غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی، رگبار، رعد و برق و وزش باد ناپایداری های جوی تشدید می شود و همچنین ریزش تگرگ در دامنه های زاگرس مرکزی و غرب کشور دور از انتظار نیست.

به گفته وی، دمای هوا از روز چهارشنبه تا پایان هفته در شمال شرق بین 6 تا 10 درجه کاهش یافته و دمای بیشینه در مناطق سردسیر شمال شرق به زیر صفر درجه خواهد رسید و همچنین از سه شنبه تا پنجشنبه دریای خزر، خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: دمای هوای تهران در روزهای آخر هفته با سه درجه کاهش به 9 درجه سانتیگراد می رسد و در این مدت غبار صبحگاهی، وزش باد و بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.