| کد خبر: 222229 |

مدیرکل فرودگاه لارستان خبر داد:

برقراری مجدد پرواز کویت از فرودگاه لارستان

۹ پرواز خارجی به مقاصد دبی، کویت، قطر و ۵ پرواز داخلی به مقصد تهران در هفته از فرودگاه بین المللی آیت اللهی لارستان انجام می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه لارستان از افزایش ۴ پرواز خارجی و داخلی از این فرودگاه و برقراری مجدد پرواز کویت پس از ۱۸ ماه وقفه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین اله صولتی گفت: با پیگیری های حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی و جلسه با مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، بر اساس اعلام شرکت هواپیمایی مذکور پرواز کویت که بدلیل ویروس کرونا و شرایط کشور مقصد متوقف شده بود؛ از 14 آبان از سرگرفته شد.

برقراری پرواز کویت از فرودگاه بین‌المللی شیراز

بازسازی تدریجی شبکه پروازهای خارجی فرودگاه لارستان

صولتی افزود: مقرر شد این پرواز جهت رفاه حال مسافران، برابر مجوز پروازی و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی روزهای جمعه در مسیر ( تهران . لار .کویت . لار . تهران ) انجام شود.

وی گفت: پرواز مسیر (تهران، لار، قطر، لار، تهران) نیز که پیش از این به صورت مقطعی انجام می شد از ۱۰ آبان ماه مجدد برقرار شده است و روزهای سه شنبه هر هفته انجام خواهد شد.

به گفته وی از این پس ۹ پرواز خارجی به مقاصد دبی، کویت، قطر و ۵ پرواز داخلی به مقصد تهران در هفته از فرودگاه بین المللی آیت اللهی لارستان انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه لارستان؛  مدیر کل فرودگاه لارستان در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با بهبود شرایط، شاهد تداوم پروازهای بین المللی و افزایش مسیرهای پروازی جدید از این فرودگاه باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.