| کد خبر: 222117 |

◄ سهم ۲۵ درصدی زنان از تلفات جاده‌ای/افزایش تصادفات جاده ای در بزرگراهها و آزادراه‌ها

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سهم زنان از تلفات جاده ای ۲۵ درصد است، عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون شاهد افزایش تصادفات جاده ای در بزرگراهها و آزادراه‌ها بوده ایم.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سهم زنان از تلفات جاده ای ۲۵ درصد است، عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون شاهد افزایش تصادفات جاده ای در بزرگراهها و آزادراه‌ها بوده ایم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمد اسلامی صبح امروز در مراسم یادبود قربانیان سوانح رانندگی با محوریت «پویش آگاه سازی بانوان و کودکان» در جمع خبرنگاران عنوان کرد: کمیسیون ایمنی راه ها در سال جاری نقش ایمنی راه های کشور را تصویب کرد.

او در ادامه افزود: این نقشه تکالیفی را برای همه سازمان های مسئول در امر حمل و نقل و پشتیبانی از سفر و امور امداد و نجات جاده ای برای آنها روشن کرده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در کمیسیون ایمنی راه ها در سال جاری تصمیم گیری شدکه ما در روز یادمان قربانیان حوادث رانندگی یک هفته ای را در راستای این موضوع مهم در نظر بگیریم عنوان کرد: در راستای همین موضوع مسولیت اجتماعی فراگیری تحت عنوان «پویش اجتماعی بانوان» تعریف شد . بانوان در سفر زمانی که چه خود راننده هستند و چه افراد دیگر می‌توانند مراقب کیفیت رانندگی باشند و بر آن نظارت کنند.

اسلامی با بیان اینکه ۲۵ درصد تلفات جاده ای در حوزه بانوان بوده است، ابراز کرد: کاهش این تلفات نیازمند آموزش مستمر است.

تو تصریح کرد:در کاهش و شناسایی نقاط حادثه خبر اقدامات بسیار خوب و تأثیرگذاری انجام گرفته است.

وزیر راه همچنین با اشاره به اینکه برای کاهش تلفات جاده ای نیازمند رفتار اجتماعی متفاوت از گذشته هستیم گفت: تلفات جاده ای از ابتدای سال تا کنون در بزرگراهها و آزادراه‌ها افزایش شدیدی یافته است از همین رو ما امیدواریم با این پویش اجتماعی که امروز پایه گذاری کردیم شاهد یک مسئولیت اجتماعی متفاوت باشیم.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.