| کد خبر: 222102 |

آغاز ثبت‌نام طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: ثبت‌نام متقاضیان تاکسی‌های سمند و پژو با قیمت جدید در سایت نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی آغاز شده است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: ثبت‌نام متقاضیان تاکسی‌های سمند و پژو با قیمت جدید در سایت نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اسماعیل عرشیان تصریح کرد: طبق بخشنامه صادره از اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت‌نام و انتخاب تاکسی‌های سمند ۷ef و پژو ۴۰۵ با سطح آلایندگی یورو ۵ در سامانه نوسازی ناوگان (طرح ستاد) آغازشده است.

وی افزود: در حال حاضر امکان ثبت‌نام تاکسی پژو باقیمت ۱۰۴ میلیون و ۹۵۱ هزار تومان و تاکسی سمند باقیمت ۱۱۸ میلیون و ۷۳۷ هزار تومان به‌شرط اسقاط یک تاکسی فرسوده در سایت فراهم است، متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند به واحد نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی، صرفاً برای اسقاط ۳۰ عدد تاکسی پیکان فرسوده بر اساس اولویت مراجعه، وام ۴۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه توسط سازمان تاکسیرانی به متقاضیان ارائه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وی یادآور شد: خودروهای مشمول این طرح باید پایین‌تر از مدل سال ۱۳۸۸ باشند، اولویت نیز با تاکسی‌های فرسوده پیکان است.

عرشیان خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سؤال می‌توانند با واحد نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی به شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۰۳ تماس بگیرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.