| کد خبر: 222092 |

شرکت های هواپیمایی و ریلی که پروتکلها را رعایت نکردند، جریمه شدند

وزیر راه و شهرسازی از جریمه شرکت های هواپیمایی، ریلی و جاده ای متخلف در زمینه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی از جریمه شرکت های هواپیمایی، ریلی و جاده ای متخلف در زمینه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمد اسلامی در حاشیه دیدار وزیر بهداشت از وزارت راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: امروز به اطلاع وزیر بهداشت در پایان دیداری که از وزارت راه و شهرسازی داشت، تلاش‌های این وزارتخانه برای حذف حداکثری مراجعه به دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی و الکترونیکی کردن فرآیندهای این وزارت خانه را رساندیم.

وی افزود: در حال حاضر ۸۲ درصد فرایندهای مربوطه در مراجعات مردمی به وزارت راه و شهرسازی الکترونیکی شده است که دستور داده ایم تا به سرعت به صد درصد رسیده و مراجعات حضوری به طول کامل حذف شود.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: از دیگر مواردی که به اطلاع وزیر بهداشت رسید، جزئیات اجرای پروتکل‌های بهداشتی و روابط ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص حمل و نقل عمومی بود.

اسلامی ادامه داد: در پروازهای داخلی از یکم آبان شرکت‌های هواپیمایی ملزم به رعایت فروش بلیت تا ۶۰ درصد ظرفیت هواپیما و نشستن مسافران به صورت یک صندلی خالی در میان شده اند.

به گفته وزیر راه علاوه بر شرکت‌های هواپیمایی، شرکت‌های حمل و نقل ریلی و جاده‌ای پروتکل‌ها را رعایت کرده و آن دسته از شرکت‌های حمل و نقل مسافری اعم از ریلی، هوایی و جاده‌ای که پروتکل‌ها را رعایت نکرده و تخلف داشته اند، جریمه شده اند. ضمن آنکه آن دسته از پرسنل و کارکنان بخش حمل و نقل که پروتکل‌ها را رعایت نکرده بودند نیز به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شده اند.

اسلامی با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم کسی با سلامتی مردم بازی کند، تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی از دیگر همکاری‌هایی که با وزارت بهداشت داشته، رساندن دارو و تجهیزات از اقصی نقاط به کشور و همچنین حمل و نقل آنها در داخل کشور بوده است.

وزیر راه تاکید کرد: برای کسانی که ارتباط مستقیم با مردم دارند بویژه رانندگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای تست سریع فراهم کرده ایم تا ناقل نباشند؛ به محض اینکه کیت‌های تست کرونا به دست ما برسد پس از آموزش‌های لازم به مجریان طرح، تست سریع رانندگان عملیاتی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.