| کد خبر: 222037 |

ساعت کاری اتوبوسرانی تبریز کاهش یافت

شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، با صدور اطلاعیه‌ای از کاهش ساعت کاری و تغییر مسیر تردد اتوبوس‌های این شرکت خبر داد.

تین نیوز

شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، با صدور اطلاعیه‌ای از کاهش ساعت کاری و تغییر مسیر تردد اتوبوس‌های این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است: پیرو مصوبه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان تبریز و بنا به ضرورت سلامتی شهروندان برای جلوگیری از شیوع کرونا ناشی از تجمع در هسته مرکزی شهر، از روز شنبه بیست و چهارم آبان ماه امسال تا اطلاع بعدی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در تمام خطوط از ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه صبح تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شب است.

همچنین بر اساس این اطلاعیه از تاریخ یاد شده، ورود اتوبوس‌ها به هسته مرکزی شهر ممنوع بوده و اتوبوس‌های مسیرهای پایانه‌ها ضمن عدم مراجعه به پایانه‌های موجود در مرکز شهر به شرح زیر خدمات رسانی خواهند کرد.

اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه‌های خاقانی، میدان شهدا و پایانه جمهوری اسلامی از مبدا پل قاری به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد.

اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی غربی و مسیر ۱۰۷ خیام از مبدا میدان باغ فجر به سمت انتهای مسیرها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی شرقی شامل (خطوط ۱۲۶-۱۰۶-۱۵۱-۱۰۵و ۱۰۴) از مبدا خیابان مصلی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس و اتوبوس‌های خطوط ۱۰۲ و ۱۰۳ از مبدا چهار راه شهید بهشتی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد.

اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه شهید مطهری به تناسب مسیر حرکتی از مبدا ضلع شمالی خیابان شهید مطهری و چهار راه فلسطین به طرف انتهای مسیرها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

در مسیر تندرو، اتوبوس‌های این مسیر در ایستگاه‌های هسته مرکزی شهر حدفاصل موزه آذربایجان تا خیابان ۲۲ بهمن (ایستگاه بازار میلاد) و بالعکس توقف و مسافرگیری یا پیاده کردن مسافر انجام نخواهد شد و توقف در سایر ایستگاه‌ها طبق رویه قبلی خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.