| کد خبر: 221965 |

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

◄ 120 میلیارد ریال هزینه تامین محصولات شوینده در فرودگاه‌ها شد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران حدود ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تأمین محصولات شوینده مورد نیاز فرودگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های استان‌ها با وجود شرایط دشوار کاهش ۸۰ درصدی درآمدهای هوانوردی شرکت خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران حدود ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تأمین محصولات شوینده مورد نیاز فرودگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های استان‌ها با وجود شرایط دشوار کاهش ۸۰ درصدی درآمدهای هوانوردی شرکت خبر داد. 

به گزارش تین نیوز، سیاوش امیرمکری با اشاره به اینکه فرودگاه در عین داشتن زیرساخت‌های انتقال سریع مسافران، در صورت عدم اتخاذ تمهیدات لازم، ظرفیت انتقال سریع بیماری کرونا را نیز داراست، افزود: نخستین بخشنامه‌های مرتبط با پیشگیری از ویروس کرونا را پنجم بهمن سال ۱۳۹۸ یعنی قبل از شیوع بیماری در ایران، صادر کردیم و سپس وارد مراحل عملیات اجرایی و انجام اقدامات جدی در راستای دستورالعمل‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شدیم.

وی تأکید کرد: مدیران فرودگاه‌ها به تنهایی نمی‌توانند مانع گسترش ویروس کرونا شوند و باید تمام سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط در این زمینه همکاری کنند.

غربالگری تمامی مسافران در بدو ورود به فرودگاه‌های کشور

امیرمکری با اشاره به جابه‌جایی ۴۵ تا ۵۰ میلیون مسافر سالانه در فرودگاه‌های کشور گفت: تمام مسافران ورودی و خروجی در بدو ورود به فرودگاه‌ها غربالگری می‌شوند و از جمله اقدامات پیشگیرانه می‌توان به ضدعفونی و گندزدایی سطوح، رعایت فاصله‌گذاری و نظارت و کنترل اجرای پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد.

وی همچنین از اختصاص حدود ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تأمین محصولات شوینده مورد نیاز فرودگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های استان‌ها با وجود شرایط دشوار کاهش ۸۰ درصدی درآمدهای هوانوردی شرکت خبر داد و افزود: با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی تلاش کردیم که مانع وقفه در خدمت‌رسانی فرودگاه‌ها شویم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به پایش دائمی وضعیت سلامت نیروهای عملیاتی هوانوردی عنوان کرد: با تعریف دستورالعمل‌های ویژه، کارکنان مشکوک به ابتلا با مشورت پزشک به آزمایشگاه طرف قرارداد معرفی می‌شوند و تا زمان بهبود کامل اجازه بازگشت به محل کار را ندارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.