| کد خبر: 221957 |

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء

◄ حریم هوایی کشور خط قرمز نیروهای مسلح است

اردبیل| جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: حریم هوایی کشور خط قرمز نیروهای مسلح است و به هیچ کشوری اجازه تجاوز و تعدی را در این زمینه نخواهیم داد.

تین نیوز

اردبیل| جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: حریم هوایی کشور خط قرمز نیروهای مسلح است و به هیچ کشوری اجازه تجاوز و تعدی را در این زمینه نخواهیم داد.

سردار رحیم‌زاده در جریان بازدید از مناطق مرزی اصلاندوز، اظهار کرد: ما به صورت دقیق و در همه بخش‌ها تحرکات کشورهای همسایه را رصد می‌کنیم و با توجه به درگیری چندین ماهه مابین کشور آذربایجان و ارمنستان اجازه نخواهیم داد تا حریم هوایی و زمینی کشورمان مورد تعرض و تعدی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای نیروهای مسلح تأمین امنیت کامل و جلوگیری از هرگونه دخالت نابجا خط قرمز واقعی محسوب می‌شود و ما به طرفین درگیری بارها اعلام کردیم که اجازه نخواهیم داد تا کوچکترین خطای انسانی امنیت مرزنشینان ما را مخدوش کند.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌النبیاء گفت: نیروهای ارتش، سپاه و مرزبانی با دقت تحولات منطقه را رصد کرده و نسبت به تأمین امنیت مرزنشینان و مناطق مختلف کشور اقدام می‌کنند و ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا کوچکترین خللی در این زمینه به وجود نیاید.

رحیم‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با سامانه‌های جدید تمام مناطق مرزی کشور تحت کنترل دقیق و رصد و پایش واقعی است و قطعا خطا و اشتباه کوچک را نیز نخواهیم بخشید.

وی خاطر نشان کرد: کشورهای درگیر در منطقه باید بدانند که خاک ایران محلی برای تاخت و تاز آنها نیست و ما به دقت مسائل مرزی را رصد می‌کنیم و تمام تلاشمان را انجام دادیم تا زمینه امنیت پایدار فراهم آید.

در 44 روز گذشته که درگیری بین کشورهای آذربایجان و ارمنستان بر سر منطقه قره‌باغ شدت گرفته به رغم درگیری‌های زمینی و هوایی، مرزهای کشورمان به ویژه در استان اردبیل با تلاش نیروهای مسلح در امنیت کامل است و مرزنشینان هیچ مشکلی را تاکنون احساس نکردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.