| کد خبر: 221954 |

کسب درآمد در خانه | درآمد در منزل با همکاری در فروش

کسب درآمد در خانه بدون سرمایه و با سرمایه اصلا امکان پذیر است؟ راه های کسب درآمد در منزل چیست؟ بررسی دروغ ها و واقعیت های کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش.

تین نیوز

کسب درآمد در خانه بدون سرمایه یا با سرمایه اولیه صرفا با یک اینترنت و حتی یک گوشی، برای نوجوانان و یا خانم‌های خانه‌دار واقعا ممکن است؟! اصلا میدونید همکاری در فروش چی هست کلا؟ مسیر رسیدن به درآمدهای بیشتر همیشه از انجام کارهای فیزیکی و یا پشت میز نشینی نمی‌گذرد؛ گاهی می‌توان حتی در هنگام خواب و استراحت نیز به درآمد رسید ! نمی‌خواهیم راه‌های غیرواقعی برای میلیاردر شدن را نشانتان دهیم! تنها قصد داریم شما را با یکی از راه های کسب درآمد در منزل آشنا کنیم تا بتونید به راحتی در منزل خود درآمد داشته باشید.

چگونه با انجام کار کمتر، در منزل به درآمد بیشتر برسیم؟

می‌دونید که هزینه زندگی هر خانوار ایرانی الان چقدر است؟ تیتر بالا آروزی هر کسی است! اما چگونه می‌توان با صرف زمان و انرژی کمتری برای کار، به درآمد بیشتری رسید؟ .ممکن است شما نیز جزو دسته افرادی باشید که روزانه ساعت زیادی را برای رسیدن به درآمد خارج از منزل سپری می‌کنند.

اجازه دهید برای شما از تجربه کسانی بگوییم که توانسته‌اند با کمک پتانسیل‌های اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، کسب درآمد در خانه با گوشی را تجربه کنند.

برای رسیدن به درآمدهای بیشتر حتما نباید همان مسیرهای از پیش تعیین شده که همگی طی می‌کنند را طی کنید. گاهی متفاوت فکر کردن منجر به کشف راهی متفاوت برای رسیدن به درآمدی فوق‌العاده می‌شود

کسب درآمد در خانه بدون سرمایه؛ واقعیه؟!

همان‌طور که کمی پیش هم اشاره کردیم، اگر می‌خواهید متفاوت‌تر از دیگران درآمدزایی کنید، پس باید سعی کنید متفاوت‌تر از آن‌ها نیز عمل کنید. تا حالا شده به درآمدزایی در منزل فکر کنید؟

احتمالا شما هم با آگهی‌های تبلیغاتی زیادی در این زمینه مواجه شده‌اید؛ تبلیغاتی که وعده‌های پوچ و تو خالی برای پولدار شدن می‌دهند. اما کسب درآمد در خانه با اینترنت و گوشی موبایل یک آرزوی دست نیافتنی نیست!

برای درآمدزایی در منزل راه‌های زیادی وجود دارد. از پرورش گل و گیاه در منزل و فروش آن‌ها گرفته تا فعالیت‌هایی مانند مدیریت پیج‌های اینستاگرامی و یا تولید محتوا.

همان‌طور که می‌دانید برای شروع و راه‌اندازی برخی از کسب و کارها مقداری سرمایه اولیه نیاز دارید؛ به عنوان مثال تصور کنید قصد دارید از هنر دست خود استفاده کرده و کارهای دستیتان را به فروش برسانید.

قاعدتا برای تامین متریال مورد نیاز برای ساخت این کالاها به مقداری سرمایه نیاز خواهید داشت.

نظرتان راجع‌به یک مدل کسب و کار که به هیچ سرمایه‌ای نیاز ندارد چیست؟! در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه با همکاری در فروش می‌توانید بدون سرمایه به صورت نامحدود کسب درآمد کنید.

برای درآمدزایی از طریق این روش، تنها امکاناتی که به آن نیاز دارید یک لپ تاپ و یا حتی یک گوشی متصل به اینترنت است!

کسب درآمد در خانه با گوشی؟ چرا که نه!!

کسب درآمد در خانه با گوشی

اگر شما نیز از اینترنت و یا شبکه‌های اجتماعی تنها برای سرگرمی استفاده می‌کنید بهتر است همین الان سوال بالا را یک بار دیگر از خودتان بپرسید!

به احتمال زیاد حقوق نه چندان زیاد زندگی کارمندی شما را نیز مانند من مجبور کند تا به دنبال راهی بهتر برای رسیدن به درآمد بیشتر باشید!

کسب درآمد در منزل با کامپیوتر، لپ تاپ و یا حتی گوشی موبایل، یکی از آرزوهای هر شخصی مخصوصا خانم‌های خانه‌دار و یا افرادی است که به هر دلیلی می‌خواهند از خانه درآمد داشته باشند.

عده‌ای همچنان تصور می‌کنند که تنها راه رسیدن به درآمد، انجام ساعت‌ها کار فیزیکی و سنگین بیرون از خانه است.

در نقطه مقابل افرادی وجود دارند که خیلی زود متوجه شده‌اند می‌توان حتی در ساعت‌های بیکاری و با کمک اینترنت به درآمد رسید!

 اگر نظر این افراد را راجع‌به کسب درآمد در خواب بپرسید، متوجه خواهید شد که برای رسیدن به این هدف راه‌هایی را امتحان کرده‌اند که از نظر اکثر افراد غیرممکن و غیرواقعی بوده است!

برای درآمدزایی از این طریق قبل از هر چیزی باید باور کنید که کسب درآمد در منزل بدون سرمایه اولیه غیرممکن نیست!

 چندی پیش زمانی که در وبسایت‌های مختلف به دنبال راهی برای کسب درآمد در خانه بدون سرمایه بودم، نتیجه‌های جالبی از این جستجو گرفتم!

با روش‌های مختلفی برای کسب درآمد در خانه با اینترنت مواجه شدم که تا به آن روز هیچ اطلاعات درستی راجع‎‌به آن‌ها نداشتم!

چگونه در عرض چند ماه درآمدم 2 برابر شد؟

کسب درآمد در خانه با گوشی و به بدون نیاز به سرمایه اولیه، دقیقا همان چیزی است که اغلب ما به دنبال آن هستیم.

همان‌طور که کمی پیش اشاره کردم، راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که با یک جستجوی ساده می‌توانید به آن‌ها برسید.

اما شرط موفقیت برای درآمدزایی در منزل، یافتن یک سیستم مناسب و اصولی است.

منظورم از سیستم اصولی، سیستمی است که کمک ‌کند بدون هیچ سرمایه، مهارت و یا دانش فنی بالا درآمدزایی کنید. همه این ویژگی‌ها، ویژگی‌های یک سیستم همکاری در فروش استاندارد است.

البته که برای رسیدن به درآمدهای خیلی بالا در این سیستم نیز باید به مرور زمان مهارت و تخصص خود را بالا ببرید، اما برای شروع کار به هیچ چیزی نیاز نخواهید داشت.

 این یکی از برترین مزیت‌های سیستم همکاری در فروش است.

ممکن است شما نیز برای رسیدن به درآمد بیشتر، به شغل دوم نیاز داشته باشید؛ فعالیتی که تداخلی با شغل اصلیتان نداشته باشد و متناسب با زمانی که می‌گذارید، شما را به درآمد معقولی برساند.

اگر شما هم به دنبال چنین هدفی هستید تا درآمدتان را افزایش دهید، تنها کاری که باید بکنید کمک گرفتن از اینترنت و موبایل در دستتان است!

از همکاری در فروش چه می‌دانید؟

آیا تاکنون راجع‌به کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش چیزی شنیده‌اید؟! این نحوه کسب درآمد دقیقا همان سیستمی است که توانسته است هزاران نفر مانند من را به درآمدهای قابل قبولی برساند. اما چگونه؟

  • چطور ممکن است بدون داشتن هیچ سرمایه اولیه‌ای، بفروشم و به درآمد برسم؟
  • محصولات را چگونه تامین کنم؟
  • آن‌ها را در کجا نگهداری کنم؟
  • باوجود مشغله‌های درسی و یا شغلی که دارم چگونه پیگیری مشتری را انجام دهم؟

این‌ها سوالاتی هستند که بی‌شک با شنیدن نام مشارکت در فروش کالا در ذهنتان نقش می‌بندند. اما واقعیت این است که در این سیستم هیچ یک از شرح وظایف بالا بر عهده شما نخواهد بود!

برای عضویت در یک سیستم مشارکت در فروش، همان‌طور که از نامش هم پیداست تنها وظیفه‌ای که دارید واسطه شدن برای فروش کالاهای یک شرکت است.

بنابراین تنها با کمک یک وبسایت و یا یک صفحه در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به درآمد برسید.

روزانه تایم زیادی را در سوشال‌های مختلف مانند اینستاگرام می‌گذرانید؟ یک وبسایت اینترنتی دارید و نمی‌دانید چگونه از آن برای درآمدزایی استفاده کنید؟

افیلیت مارکتینگ ایده‌آل‌ترین روش درآمدزایی برای شما است!

اساس کار افیلیت مارکتینگ چگونه است؟

اگر به دنبال یک راه واقعی برای کسب درآمد در خانه هستید، به شما توصیه می‌کنم حتما همکاری در فروش و یا افیلیت مارکتینگ را تجربه کنید.

در سیستم‌های افیلیت شما به عنوان بازاریاب، محصولات یک شرکت را در صفحات مجازی و یا وبسایت خود تبلیغ می‌کنید و به ازای هر کاربری که از سوی شما به مشتری تبدیل شود، پورسانت دریافت خواهید کرد.

توجه داشته باشید که تنها نقش شما در این سیستم، یک بازاریاب واسطه است. به عبارتی شما بین فروشنده و خریدار واسطه می‌شوید و به ازای هر فروش خود، پورسانت می‌گیرید.

داشتن سرمایه برای تامین کالا، انبار یا مکانی برای نگهداری آن‌ها و دردسرهای پیگیری مشتریان را فراموش کنید!

وظیفه شما در این سیستم تنها تبلیغ محصول در پلتفرم‌هایی که در اختیار دارید و ترغیب افراد برای خرید است.

این بهترین شیوه برای کسب درآمد در خانه برای خانمها است.

شرایط عضویت در یک سیستم همکاری در فروش

چگونه می‌توانم در این سیستم عضو شوم؟ همان‌طور که اشاره کردیم عضویت در سیستم‌های مشارکت در فروش قوانین سخت و پیچیده‌ای ندارد.

همچنین برای شروع کار و ادامه همکاری نیز نیاز به امکانات خاصی ندارید.

تنها با یک گوشی و خط اینترنت می‌توانید از وب‌گردی و یا گشت و گذار خود در شبکه‌های اجتماعیتان کسب درآمد کنید.

فروش از طریق وبسایت

کم نیستند افرادی که با هدف‌های مختلفی اقدام به راه‌اندازی یک سایت اینترنتی کرده‌اند اما راه رسیدن به درآمد از طریق آن را نمی‌دانند.

اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، کاندید مناسبی برای عضویت در این سیستم درآمدزایی به شمار می‌روید.

اولین کاری که باید بکنید این است که یک سیستم همکاری در فروش ایده‌آل پیدا کنید و با تبلیغ محصولات آن سیستم در وبسایت خود، درآمد کسب کنید.

به ازای هر بازدید کننده‌ای که از سایت شما از محصولات این سیستم دیدن کند و منجر به فروش شود، شما پورسانت خود را دریافت خواهید کرد.

میزان پورسانت دریافتی برای محصولات مختلف، متفاوت است. از همین‌رو توصیه می‌کنم قبل از شروع همکاری راجع‌به چگونگی محاسبه سود فروش از سیستم مورد نظر سوال کنید.

فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی

اگر وبسایت ندارید، باز هم راهی برای عضویت در این سیستم وجود دارد! از طریق شبکه‌های اجتماعی خود تبلیغ کنید و درآمد کسب کنید.

چنانچه یک صفحه و یا کانال پربازدید در اینستاگرام، روبیکا و یا تلگرام دارید، موقعیتی عالی برای درآمدزایی پیش رویتان است.

بسیاری از اینفلوئنسرها در اینستاگرام و یا افرادی که یک کانال پربازدید در تلگرام دارند، تنها از تبلیغات دیگر کانال‌ها و یا پیج‌ها در حال کسب درآمد هستند.

در حالی که اگر به بحث فروش و بازاریابی علاقه‌مند هستید، می‌توانید با عضویت در این سیستم و ایجاد فروشگاه اختصاصی خودتان، از طریق شبکه‌های اجتماعیتان بفروشید.

اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم‌های موجود حال حاضر برای فروش است. به همین خاطر است که اینستاگرام مارکتینگ و شیوه‌های فروش در این شبکه اجتماعی این روزها مورد بحث زیادی قرار می‌گیرند.

اگر می‌خواهید شما هم از این فرصت استفاده کنید و با فروش در اینستاگرام به درآمد برسید اما سرمایه‌ای برای این کار ندارید، به یک سیستم همکاری در فروش بپیوندید.

مزایای افیلیت مارکتینگ چیست؟

کسب درآمد در خانه از طریق عضویت در سیستم‌های همکاری در فروش مزایای زیادی دارد.

بزرگ‌ترین مزیت نیز همین است که می‌توانید درحالی که در خانه و در حال استراحت هستید، درآمد کسب کنید!

اما به نظرتان این سیستم چه مزیت‌های دیگری دارد که افراد زیادی را به سمت خود کشیده است؟ کمی پیش به صورت خلاصه به مزایای این سیستم پرداختیم؛ در ادامه دقیق‌تر مزایای این سیستم‌ها را بررسی خواهیم کرد.

بدون سرمایه می‌فروشید و درآمد نامحدود خواهید داشت

احتمالا نداشتن سرمایه اولیه برای راه‌اندازی کسب و کار خودتان یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های شما نیز باشد.

همکاری در فروش امکانی را در اختیارتان قرار داده است که بدون نیاز به سرمایه اولیه بفروشید و درآمد داشته باشید.

بنابراین برای عضویت در این سیستم نه به سرمایه نیاز دارید و نه قرار است مبلغی را برای ثبت نام پرداخت کنید؛ پس به راحتی می‌توانید به آن اعتماد کنید.

نقشی در روند تولید محصول نخواهید داشت

برای همکاری در این سیستم، شما هیچ نقشی در روند تولید و یا تامین کالا نخواهید داشت.

همان‌طور که بارها در طول متن اشاره شد، تنها نقش شما کمک به فروش محصول است.

انتخاب یک سیستم ایده‌آل که محصولات متنوعی را برای فروش تولید و یا تامین می‌کند، کار شما را نیز برای بازاریابی این محصولات ساده‌تر می‌کند.

هزینه‌های جانبی نگهداری محصول حذف می‌شود

اگر قصد داشته باشید خودتان محصولاتی را تامین کنید و به فروش برسانید، باید هزینه‌هایی را نیز بابت نگهداری آن‌ها بپردازید.

هزینه کردن برای در اختیار گرفتن یک انبار و یا مغازه برای نگهداری محصولات، از هزینه‌های جانبی این اقدام به شمار می‌رود.

در صورتی که برای کسب درآمد در خانه از طریق همکاری در فروش، شما هیچ نقشی در نگهداری محصولات نیز نخواهید داشت.

عدم پیگیری سفارشات و شکایت مشتری

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های فروش، پیگیری سفارشات مشتری است.

 اگر وقت سر و کله زدن با مشتری، ارسال کالاها، پیگیری شکایات و یا مرجوعی کالاها را ندارید، تنها چاره کار همکاری در فروش است!

کسب درآمد با همکاری در فروش برای چه کسانی مناسب است؟

همکاری در فروش به درد چه کسانی میخورد؟

همکاری در فروش به درد چه کسانی میخورد؟

پاسخ صحیحی برای سوال بالا وجود ندارد؛ چراکه بازاریابی واسطه‌ای می‌تواند هر شخصی را به درآمد برساند.

اما از آنجایی که ذات این سیستم درآمدزایی فرصتی استثنایی را برای کسب درآمد در منزل فراهم کرده است، شاید بتوان گفت خانم‌های خانه‌دار، دانش آموزان و دانشجویان افرادی هستند که با توجه به موقعیت خود می‌توانند بیشترین سود را از این سیستم برداشت کنند.

خانه‌دار هستید و فرصت کار بیرون از منزل را ندارید؟

طبق آمار، بیشترین افرادی که به دنبال راهی برای کسب درآمد در منزل می‌گردند، خانم‌های خانه‌داری هستند که فرصت کافی برای کار بیرون از خانه را ندارند.

نداشتن وقت کافی برای انجام کار فیزیکی بیرون از خانه، تنها سدی نیست که پیش روی خانم‌های خانه‌دار قرار می‌گیرد.

راه‌اندازی یک کسب و کار معمولا به سرمایه زیادی نیاز دارد؛ بهتر نیست به دنبال راهی باشید که احتیاجی به هیچ سرمایه‌ای ندارد؟!

راه‌های درآمدزایی در منزل برای خانمها

اینستاگرام بهترین زمین ممکن برای درآمدزایی بانوان است؛ چراکه اغلب استفاده کنندگان از این شبکه اجتماعی نیز خانم هستند.

اگر خانه‌دار هستید و می‌خواهید درآمدتان را افزایش دهید، با یک سیستم همکاری در فروش شروع به همکاری کنید.

برای فروش بیشتر، محصولی را انتخاب کنید که تقاضای آن در بازار و میان افراد بیشتر است.

به عنوان مثال کیف و کفش، پوشاک زنانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم دکوراتیو و ... جزو محصولاتی هستند که در اینستاگرام از فروش بالایی برخوردارند.

دانشجو و یا دانش آموز هستید و هنوز تخصص کافی ندارید؟

گروهی دیگر از افراد که می‌توانند با عضویت در سیستم‌های همکاری در فروش به درآمد برسند، دانش آموزان و یا دانشجویانی هستند که یا تحصیل به آن‌ها فرصت کار کردن نمی‌دهد و یا هنوز تخصص کافی برای استخدام شدن در رده‌های شغلی را ندارند.

اگر تایم‌ زیادی از طول روز را در کلاس‌های درسیتان می‌گذرانید، کسب درآمد در منزل تنها راه حل پیش رویتان است.

همکاری در فروش فرصتی را برای کسب درآمد در خانه برای دانش آموزان و یا دانشجویان نیز فراهم کرده است. بدون آنکه نیازی به مهارت خاصی داشته باشید، از تایم‌های آزاد و اینترنت خود برای رسیدن به پول استفاده کنید!

فراموش نکنید که عضویت در این سیستم، شرط سنی و یا مدرک تحصیلی ندارد؛ پس با هر سن و در هر مقطع تحصیلی که هستید، می‌توانید در این سیستم عضو شوید.

شغل دارید اما به درآمد بیشتری نیاز دارید؟

گروه سوم از افرادی که می‌توانند با افیلیت مارکتینگ به درآمد خوبی برسند، افرادی هستند که به دنبال یک شغل پاره وقت می‌گردند تا درآمدشان را افزایش دهند.

پیدا کردن شغل دوم به‌گونه‌ای که با شغل اصلی شما در تداخل نباشد، کار چندان ساده‌ای نیست.

از طرفی برخی از افراد تصور می‌کنند با داشتن شغل دوم دیگر هیچ زمانی برای استراحت و وقت گذرانی کنار خانواده نخواهند داشت.

همه این تصورات درست است؛ تا زمانی که شغلی پیدا کنید که بتواند شما را در حالی که بر روی کاناپه لم داده‌اید به درآمد برساند!

با این تفاسیر می‌توان گفت که کسب درآمد در خانه برای آقایان نیز ممکن است؛ کافی‌ست از تایم‌های آزاد خود در طول روز استفاده کنید تا به راحتی درآمدتان را افزایش دهید.

برای شروع این کار قرار نیست شغل اصلیتان را از دست دهید؛ همکاری در فروش راهی میان‌بر برای رسیدن به درآمد بیشتر است.

با کسب درآمد در خانه قرار نیست یک شبه پولدار شوید!

قرار نیست یک شبه پولدار بشید

از طریق سیستم‌های همکاری در فروش، کسب درآمد در منزل رایگان است؛ اما برای رسیدن به این هدف باید زمان و انرژی کافی بگذارید.

قرار نیست بدون هیچ فعالیتی و یک شبه پولدار شوید؛ بلکه فعالیت در این سیستم نیز استراتژی‌های خاص خودش را دارد که برای موفقیت بیشتر، باید آن‌ها را آموزش ببینید.

نقش شما در سیستم افیلیت مارکتینگ این است که به عنوان یک بازاریاب واسطه، کالاهای شرکتی را از طریق پلتفرم‌هایی که در اختیار دارید بفروشید و پورسانت بگیرید

اما می‌دانید هم‌اکنون چند بازاریاب واسطه‌ای در حال فعالیت هستند؟! رقابت با این افراد چندان ساده نیز نخواهد بود.

بنابراین شیوه‌های فروش می‌تواند بسیار کمک کننده باشد تا بتوانید پا به پای بازاریابان قدیمی این سیستم‌ها فعالیت کنید.

استراتژی‌های همکاری در فروش را آموزش ببینید

انجام هر فعالیتی مستلزم دانستن قاعده و قوانین آن حرفه است. همکاری در فروش نیز مانند هر فعالیت دیگری تاکتیک‌هایی دارد که دانستن آن‌ها کمک شایانی به فروش بیشتر و رسیدن به درآمدهای بالاتر می‌کند.

 بنابراین شاید تکنیک‌های بازاریابی و فروش و یا حتی آشنایی با مفاهیم اولیه دیجیتال مارکتینگ کمک کند تا از دیگر بازاریابان که قبل از شما فعالیتشان را آغاز کرده‌اند جا نمانید!

سعی کنید با سیستمی فعالیتتان را در این زمینه شروع کنید که آموزش‌های لازم برای شما در نظر گرفته باشند.

یک فروشنده حرفه‌ای چه کسی است؟

برای کسب درآمد در خانه از طریق بازاریابی و فروش محصولات، باید بدانید از چه تکنیک‌هایی برای فروش استفاده کنید و یا اصلا یک فروشنده حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد.

قبل از هر چیزی باید بدانید که برای فروش بیشتر، 3 عامل کلیدی وجود دارد:

  1.  داشتن دانش کافی از محصول
  2. علاقه به فروش
  3. ارائه حرفه‌ای محصول به مشتری

اگر می‌خواهید واقعا از طریق این سیستم به درآمدهای بالا برسید، بد نیست کمی اطلاعاتتان را در زمینه بازاریابی و فروش محصول بالا ببرید.

یک سیستم افیلیت مارکتینگ مناسب، آموزش‌های لازم را در اختیارتان خواهد گذاشت؛ اما کسب اطلاعات بیشتر به خودتان بستگی دارد.

چراکه فرق است میان کسی که فقط به دنبال درآمد است و کسی که به دنبال درآمد بالا است؛ در هر صورت سیستم همکاری در فروش هر دو گروه را به هدفشان می‌رساند!

خلاصه‌ای از آنچه در این متن خواندیم

کسب درآمد در خانه با کامپیوتر، اینترنت، موبایل و یا هر وسیله دیجیتال دیگری راه های مختلفی دارد که اصلا کار سخت و پیچیده‌ای نیست! تنها باید مسیر رسیدن به این درآمد را بشناسید. سیستم‌های همکاری در فروش فرصتی را فراهم کرده‌اند تا کسب درآمد در منزل برای بانوان، دانش آموزان و یا حتی آقایان به سادگی ممکن شود. اگر چیز زیادی راجع‌به این سیستم‌ها نمی‌دانید، این مقاله را از ابتدا مطالعه کنید تا بدانید مشارکت در فروش چگونه می‌تواند در عرض مدت زمان کوتاهی درآمدتان را به طرز چشم‌گیری افزایش دهد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهسا 1 0

    برای همکاری در فروش سیستم دایان رو پیشنهاد میدید یا دیجی کالا؟
    دوستانی که کار کردند به نظرتون کدوم بهتره؟

    • محمدرضا 0 0

      من دایان افیلیت رو ترجیح میدم نسبت به دیجی کالا