| کد خبر: 221929 |

​صادرات ۱۴۱ هزارتن کالا از پایانه مرزی بیله سوار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۴۱ هزارو ۳۹۰ هزارتن کالای ایرانی در ۷ ماه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۴۱ هزارو ۳۹۰ هزارتن کالای ایرانی در ۷ ماه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبـری وزارت راه و شهـرسازی(اردبیل) ، کلیم الله وثوقی در بازدید از پایانه مرزی افزود:این میزان کالا توسط ۶ هزارو۲۰۶ دستگاه کامیون از مرز بیله سوار صادر شده که از این تعداد بیش از ۱۳۶ هزار تن کالا توسط ۵ هزارو۹۸۸ دستگاه کامیون ایرانی و ۴هزارو۷۱۶ تن کالا توسط۲۱۸ دستگاه کامیون گرجی از مرز خارج شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل افزود: محصولات کشاورزی، کاشی،شیشه ،نمک، ،سنگ ساختمانی ، پسته، نئوپان، خرما،را عمده کالاهای صادر شده ایرانی عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صادرات این میزان کالای ایرانی به کشورهای آذربایجان ،روسیه ،گرجستان و حوزه قفقاز را خاطرنشان کرد وگفت: در مدت یاد شده ۱۱۰ هزارو ۶۲۳ تن کالا توسط ۴هزارو ۷۳۴ دستگاه از پایانه مرزی بیله سوار ترانزیت خروجی شده است.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد: آب معدنی،برنج،گچ،سنگ های ساختمانی،سیمان،ام دی اف،نئوپان،سیمان،نمک،پروفیل،هیدروکربن و بیسکویت عمده ترین کالاهای ترانزیت خروجی شده هستند.

وثوقــی گندزدایی و ضدعفونی مرتب پایانه مرزی بیله سوار را باهدف مبارزه با ویروس کرونا خاطرنشان کرد و گفت: به دلیل شیوع این ویروس منحوس تردد مسافر از پایانه مرزی ۱۰۰ درصد کاهش یافته است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.