| کد خبر: 221912 |

عملیات اجرایی احداث باند دوم اردبیل - سرچم شتاب می گیرد

استاندار اردبیل گفت: پروژه احداث باند دوم اردبیل – سرچم با تامین اعتبار مناسب در حال انجام است که با پیگیری های لازم عملیات اجرایی پروژه شتاب می گیرد.

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: پروژه احداث باند دوم اردبیل – سرچم با تامین اعتبار مناسب در حال انجام است که با پیگیری های لازم عملیات اجرایی پروژه شتاب می گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبـری وزارت راه و شهـرسازی(اردبیل)، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل و هیئت همراه در بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه احداث باند دوم اردبیل – سرچم که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل انجام گرفت اظهارداشت : مسیر اردبیل – سرچم از هر لحاظ یک مسیر و پروژه حیاتی استان بشمار می رود برای این منظور تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا از جبهه های مختلف این مسیر تعریض و دو بانده شود.

وی گفت : ۳۵ کیلومتر مسیر از ابتدای پروژه اردبیل به سرچم به راه وشهرسازی استان تفویض شده بود که از این ۳۵ کیلومتر تفویض شده ۲۸ کیلومتر عملیات راه سازی تمام شده و ۷ کیلومتر نیز در حال انجام است.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی در جبهه های مختلف راه های مواصلاتی پروژه ها را مدیریت و عملیاتی می کند ، گفت: در این مسیر نیز طبق هدفگذاری که داشته ۳۵ کیلومتر از مسیر را تا پایان خرداد ماه سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رساند.

بهنام جو تصریح کرد: علیرغم کاهش بودجه و اعتبارات عمرانی در کشور ، اعتبارات عمرانی استان سه برابر افزایش یافته که این موضوع نشان دهنده همت و تلاش شبانه روزی مسولان ، جهت انجام عملیات پروژه های عمرانی و زیربنایی در استان اردبیل است.

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه این بازدید ضمن اشاره به تخصیص ۱۱۰ میلیارد تومان در سال جاری برای پروژه اردبیل- سرچم افزود : ۳۵ کیلومتر از پروژه احداث باند دوم اردبیل- سرچم که متولی هستیم در۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت : در ۳۵ کیلومتر این پروژه ۱۹ کیلومتر در سفر سال گذشته رییس جمهور به استان مورد بهره برداری قرار گرفت و مابقی ۱۶ کیلومتر همزمان عملیات زیر سازی ، ابنیه فنی و آسفالت در حال انجام می باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.