| کد خبر: 221900 |

پیشرفت ۷۰ درصدی طرح ابرار در اسدآباد

مدیر اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی طرح ابرار(اقدام برای راه‌های اولویت‌دار روستایی) این شهرستان خبر داد.

تین نیوز

مدیر اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی طرح ابرار(اقدام برای راه‌های اولویت‌دار روستایی) این شهرستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز، ساسان رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال ۶۶ درصد از طرح ابرار استان همدان به شهرستان اسدآباد اختصاص داشت که در راستای اجرای این طرح سراسری اقدام برای راه‌های اولویت دار روستایی دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و تا پایان فصل کاری مابقی طرح نیز به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به طرح های ابرار در دست اجرای این شهرستان به طول ۱۰.۵ کیلومتر در سال جاری بیان کرد: در حال حاضر امسال طرح ابرار در شهرستان ۷ کیلومتر معادل ۷۰ درصد انجام گرفته است.

رستمی آسفالت راه های روستایی قمشانه، سیاه گله به سمت سوتپه، خنداب به سمت قاسم آباد و گدار پهن به فریانج در مجموع به طول ۱۰.۵ کیلومتر را جزء طرح ابرار امسال این شهرستان برشمرد و افزود: علاوه بر این موارد روستای چشمه علی با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از دیگر روستاهای این شهرستان بوده که دارای راه خاکی و شوسه است و بیس ریزی این روستا نیز انجام شده و در برنامه سال آینده این روستا هم آسفالت خواهد شد که با آسفالت این روستا تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار اسدآباد از راه آسفالته بهره مند خواهند بود.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال در گردنه اسدآباد در راستای جلوگیری از واژگونی خودروها اقدام به ایجاد خاکریز شد، گفت: در حال حاضر گردنه اسدآباد دارای چند مجوز برگزاری مناقصه شامل بهسازی و تعریض، روشنایی، مجوز برگزاری مناقصه لکه گیری و روکش و مجوز ایجاد حفاظ میانی بوده که با این مجوزها پیگیر سروسامان بخشیدن به گردنه هستیم.

رستمی همچنین از اتمام پروژه آسفالت بلوار شهدای شهر اسدآباد به عنوان یکی از مهمترین مطالبات شهروندان این شهرستان خبر داد و یادآور شد: طرح زیرگذر موسی آباد در حال حاضر باکس های آن انجام گرفته و رمپ ورودی و خروجی آن باقی مانده که در دست انجام قرار دارد.

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد در ادامه با اشاره به آغاز طرح زمستانه شهرستان از ۱۵ آذرماه تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده همزمان با سراسر کشور خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح سراسری فوق از هم اکنون به نیروهای راهداری شهرستان فراخوان داده شده و ماشین آلات راهداری آماده شده اند.

وی با اشاره به تعداد ۴۵ نیروی حجمی راهداری اسدآباد بیان کرد: در طرح زمستانه با احتساب ۴۵ نیروی حجمی تعداد نیروهای راهداری به ۵۵ تا ۶۰ نفر افزایش می یابد که این تعداد نیرو با ۲۸ دستگاه ماشین آلات برف روبی و خودروهای سبک، سنگین و نیمه سنگین خود در چهار راهدارخانه شهرستان شامل گردنه اسدآباد، محور چهاردولی و کلیایی و در مرکز اداره  فعالیت خواهند داشت.

رستمی خاطرنشان کرد: در راستای طرح زمستانه امسال اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد ۱۰ هزار تن نمک و ماسه در انبارهای خود برای برف روبی دپو کرده که از این میزان نمک و ماسه حدود ۲۰۰۰ تن به نمک و مابقی به ماسه اختصاص دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.