| کد خبر: 221779 |

‍ آمادگی کامل شهرداری محمدیه در وضعیت های بحرانی

قزوین| شهردار محمدیه از آمادگی کامل نیروهای شهرداری برای مقابله با وضعیت های بحرانی در ایام بارش برف و باران در شهر خبر داد.

تین نیوز

قزوین| شهردار محمدیه از آمادگی کامل نیروهای شهرداری برای مقابله با وضعیت های بحرانی در ایام بارش برف و باران در شهر خبر داد.

مهندس رحیم لو اظهار داشت: کلیه ماشین آلات و تجهیزات ستاد بحران ، نیروهای انسانی و پیمانکاران شهرداری محمدیه در آمادگی کامل به سر می برند.

وی خاطر نشان کرد:  مطابق بررسی و آنالیز صورت گرفته از مناطق محمدیه و ناحیه شهری مهرگان توسط کارشناسان مقرر گردید، اگر در منطقه ای بحث سیلاب یا آبگرفتگی گزارش شد در کمترین زمان ممکن به این مشکل رسیدگی گردد.

 شهردار محمدیه در خصوص هشدارهای داده شده در مواقع بحرانی و بارش برف و باران اذعان کرد: همانطور که در مواقع بارش اخطارهایی به تمام نهادهای کشوری داده شده ، این طور به نظر می رسد که نمی توان منکر بارش شدید برف و باران در برخی از مواقع سال بالاخص در فصل سرما شد، ما نیز با تشکیل جلسه ستاد بحران با حضور عوامل اجرایی شهرداری و با هماهنگی کلیه نهادهای مربوطه در سطح شهر در آمادگی کامل به سر می بریم.

وی به بحث آبگرفتگی در زمان بارش نزولات آسمانی در شهر اشاره کرد و گفت: کارشناسان شهرداری در حوزه‌های عمرانی ،خدمات شهری و آتش نشانی پس از شناسایی نقاط حادثه خیز  و نقاطی که احتمال آبگرفتگی در آنها وجود دارد در کمترین زمان ممکن اقدام به اصلاح خواهند کرد.  

 وی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با اتحاد و همدلی مسئولین  و با اصلاحات نواقص ، شاهد بروز  آبگرفتگی در شهر نباشیم .

 مهندس رحیم لو با اشاره به این موضوع که تمام ظرفیت های لجستیک، ماشین آلات ، نیروی انسانی و امکانات پیمانکاران شهرداری محمدیه آمادگی مقابله با حوادث طبیعی و آبگرفتگی ها را دارند ،افزود: شهروندان می توانند از طریق تماس با شهرداری مسائل و مشکلات مربوطه را منعکس نمایند. 

شهردار محمدیه در خصوص استفاده از امکانات سازمان آتش نشانی برای مقابله با وضعیت های بحرانی ناشی از بارش نزولات آسمانی نیز خاطرنشان کرد: در زمان بارش برف و باران تمام امکانات سازمان آتش نشانی در کنار نیروهای خدمات شهری قرار خواهند گرفت.

وی در پایان افزود: طی جلسه برگزار شده ستاد بحران شهرداری مقرر گردید تا امکانات و تجهیزات مورد نیاز اعضای ستاد بحران و شهرداری در اسرع وقت و به قید فوریت خریداری گردد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.