| کد خبر: 221709 |

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت:

◄ تدوین کتاب الکترونیکی «چالش‌ها و راهکارهای پیش روی صنعت دریایی ایران»

کتاب الکترونیکی «چالش ها و راهکارهای پیش روی صنعت دریایی ایران» با تمرکز بر آموزش، پژوهش و فناوری برای اولین بار در کشور منتشر شد.

تین نیوز

 کتاب الکترونیکی «چالش ها و راهکارهای پیش روی صنعت دریایی ایران» با تمرکز بر آموزش، پژوهش و فناوری برای اولین بار در کشور منتشر شد.

به گزارش تین نیوز، رضا محمدعلی بیگی کارشناس صنایع دریایی و مولف کتاب «چالش ها و راهکارهای پیش روی صنعت دریایی ایران» در این باره گفت: این کتاب ثمره چهار سال مطالعه و پژوهش بنده در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری های سبز یا دوستدار محیط زیست با تمرکز بر صنعت حمل و نقل بین‌المللی دریایی است.

وی افزود: بررسی اقدامات ذینفعان صنعت دریایی ایران در حوزه پژوهش،آموزش و فناوری به منظور بهبود نقش و جایگاه این صنعت در گستره بین الملل، مطالعه و مقایسه نتایج و اهداف در نظر گرفته شده برای این اقدامات با اهداف مشابه در کشورهای توسعه یافته و نهادهای بین المللی مربوطه، شناسایی و ارزیابی ضعف‌ها و نواقص اقدامات انجام گرفته و در پایان یافتن راهکارها به منظور دستیابی به جایگاه مطلوب و افزایش نقش ایران در صنعت دریایی جهان، از جمله موضوعاتی است که در این کتاب و در قالب 400 صفحه تصاویر رنگی و جذاب همراه با متن‌های کوتاه و اثرگذار به آن پرداخته شده است.

وی اظهار کرد: امیدوارم خواندن محتویات این کتاب الکترونیکی توسط مسئولان شاغل در صنعت دریایی ایران باعث شود تا نقش و جایگاه صنعت دریایی ایران در گستره بین الملل بیش از گذشته و در کوتاهترین زمان ممکن تقویت شود.

به گزارش تین نیوز، این عنوان کتاب و در قالب این نوع فرمت (تصویر و متن) برای اولین بار در کشور تهیه شده است. همچنین تمامی تصاویر به کار رفته در این کتاب توسط مولف طراحی شده و نیز تلاش شده تا با جذاب ترین رنگ ها و متن ها، موضوعات به مخاطب انتقال داده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دیبا 1 0

    سلام و درود بر دکتر علی بیگی عزیز و گرامی

    خداقوت و تبریک عرض میکنم بابت این دستاورد ارزشمند. خدا پشتیبان شما کارشناس شایسته باشد.

  • مدیر دریایی 1 0

    با سلام و تبریک خدمت استاد گرانقدر جناب آقای علی بیگی عزیز

    لطفا اعلام بفرمایید که طرز تهیه این کتاب یا فایل چگونه است ؟

    با تشکر