| کد خبر: 221640 |

دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی فرو ریخت

امروز (پنجشنبه) هر دلار در صرافی‌های بانکی ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان معامله شد که حاکی از کاهش دو هزار و ۵۸۰ تومانی نسبت به روز کاری گذشته (چهارشنبه) تا لحظه تنظیم این خبر است.

تین نیوز

امروز (پنجشنبه) هر دلار در صرافی‌های بانکی ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان معامله شد که حاکی از کاهش دو هزار و ۵۸۰ تومانی نسبت به روز کاری گذشته (چهارشنبه) تا لحظه تنظیم این خبر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ساعت ۱۳ امروز نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شد و یورو با دو هزار و ۶۰۰ تومان کاهش نسبت به روز چهارشنبه، با نرخ ۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

همچنین در سامانه سنا در روز معاملاتی گذشته (چهارشنبه) هر یورو با قیمت میانگین ۳۳ هزار و ۲۱ تومان به فروش رسید و هر دلار نیز با قیمت میانگین ۲۸ هزار و ۴۹۷ تومان فروخته شد.

علاوه بر این، در سامانه نیما نیز در روز چهارشنبه، حواله یورو با میانگین قیمت ۳۲ هزار و ۲۹ تومان و حواله دلار به ۲۶ هزار و ۷۲۰ تومان به فروش رسید.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

به گزارش ایرنا، این روزها بازار ارز روزهای ملتهبی را از سر گذرانده است، در مقطعی نرخ دلار تا سقف قیمتی ۳۲ هزار و ۱۰۰ تومان نیز افزایش یافت، اما در ۲۰ روز اخیر این روند افزایشی قیمت، شکسته شد و شاهد روند نزولی قیمت‌ها در بازار بودیم.

در حالی که از هفتم آبان‌ماه دوباره نرخ دلار در صرافی‌های بانکی روند رو به رشد خود را آغاز کرد، از صبح امروز روند نزولی شدیدی را در پیش گرفته است. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.