| کد خبر: 221619 |

وزیر راه و شهرسازی ۲۴ پروژه را در بندر چابهار افتتاح کرد

عملیات اجرایی و افتتاح ۲۴ پروژه دریایی و بندری با ایجاد فرصت اشتغال برای بیش‌از ۱۰۰۰ نیروی بومی با حضور وزیر راه و شهرسازی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی، استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مسوولان محلی در بندر چابهار آغاز شد.

تین نیوز

عملیات اجرایی و افتتاح ۲۴ پروژه دریایی و بندری با ایجاد فرصت اشتغال برای بیش‌از ۱۰۰۰ نیروی بومی با حضور وزیر راه و شهرسازی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی، استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مسوولان محلی در بندر چابهار آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح اظهارکرد: ۱۳ پروژه دریایی و بندری با چهار هزار و ۱۳۳ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و عملیات اجرایی ۱۱ پروژه عمرانی با ۱۵ هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال نیز کلنگ‌زنی و آغاز شد.

بهروز آقایی بیان کرد: پروژه ترمینال کانتینری طرح توسعه بندر شهید بهشتی با ۱۷۲۷ میلیارد ریال اعتبار و برق رسانی و آبرسانی به این بندر با ۱۴۲۵میلیارد ریال به بهره برداری رسید و عملیات جمع آوری اسکله‌های نصب سریع و پل دسترسی بندر شهید بهشتی چابهار با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز آغاز شد.

وی گفت: ساختمان اداری- خدماتی، انبار چندمنظوره کالا، ترمینال کانتینر یخچالی، ساختمان جدید تعمیرگاه تجهیزات استراتژیک و ۶ دستگاه باسکول و گیت‌های ورود و خروج طرح توسعه بندر شهید بهشتی، محوطه سازی و تکمیل دیوارکشی ساختمان‌های عملیاتی و نصب ۶ فروند بویه و علائم کمک ناوبری حوضچه و کانال دسترسی این بندر، تعمیرات اساسی ۲ فروند از شناورهای یدک کش، دیوار پیرامونی و ورودی بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری و قرارداد ساخت، حمل و تحویل یک فروند قایق یگان حفاظت از دیگر پروژه‌های افتتاح شده این بندر است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: عملیات اجرایی پروژه‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی با ۹ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال، احداث سیلوی غلات ۱۰۰ هزار تنی بندر شهید بهشتی با ۳۰۰۰ میلیارد ریال، تعمیرات اساسی ۶۰ واحد مسکونی کوی بندر با ۳۰۰ میلیارد ریال و پروژه احداث شبکه اطفاء حریق و آبیاری قطره‌ای فضای سبز بنادر شهید بهشتی، شهید کلانتری و کوی مسکونی بندر چابهار با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

وی اظهارکرد: آغاز عملیات اجرایی پروژه پوشش کامل رادیویی سواحل سیستان و بلوچستان در منطقه A۱ دریایی، تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی و زیرساختهای ارتباطی در سال ۹۹، پروژه راه‌اندازی سامانه اکسس کنترل بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، خرید، نصب و بازسازی دکل‌های مخابراتی و عملیاتی، تعمیرات اساسی و اورهال جرثقیل PPM۱۰ و بخشی از پروژه احداث کریدور لجستیکی از دیگر برنامه‌های سفر محمد اسلامی به بندر چابهار است.

وزیر راه وشهرسازی در این سفر از پروژه احداث فاز ۲ طرح توسعه، احداث شبکه معابر و تاسیسات زیربنایی اراضی پشتیبانی، تعمیرات اساسی منجر به PM سه باب انبار و پروژه تکمیل لایروبی حوضچه و کانال دسترسی بندر شهید بهشتی، دایک حفاظت ساحلی جنوب شرقی این بندر و استحصال اراضی، احداث برج کنترل ترافیک دریایی و پروژه های سرمایه گذاری بخش خصوصی بندرچابهار بازدید کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.