| کد خبر: 221617 |

١۶ کیلومتر از محور کرمان - راور به‌زودی زیر بار ترافیک می‌رود

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: ۱۶ کیلومتر از جمله چهار کیلومتر بزرگراه چهار خطه از جاده چترود _ راور تا روز ۲۲ بهمن سال جاری زیر بار ترافیک می‌رود.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: ۱۶ کیلومتر از جمله چهار کیلومتر بزرگراه چهار خطه از جاده چترود _ راور تا روز ۲۲ بهمن سال جاری زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی حاجی زاده روز پنجشنبه در سفر یک روزه به شهرستان راور افزود: پروژه های قطعات اول، دوم، سوم و چهارم محور ترانزیتی چترود - راور بازدید کردیم و مسائل و مشکلات اجرای این طرح و پیشرفت فیزیکی پروژه از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ۱۶ کیلومتر قطعه اول شامل چهار کیلومتر مسیر چهار خطه تا روز ۲۲ بهمن، با اعتباری بالغ ۲۶۰ میلیارد ریال، با نصب علائم راهنمای و رانندگی به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان عنوان کرد: قطعه دوم و سوم و چهارم با تامین اعتبار تخصیص یافته در حال انجام بوده که هشت کیلومتر از قطعه دوم هم اکنون در حال بهره برداری است و تردد در آن جریان دارد.

وی با تاکید بر اقدامات موثری راهسازی در استان کرمان ادامه داد: همچنین قطعه سوم به طول ۱۷ کیلومتر تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد و زیر بار ترافیک می‌رود.

تهاتر بدهی بانکی و مالیاتی پیمانکاران

حاجی‌زاده با اشاره به موضوع تهاتر بدهی مالی و بانکی پیمانکاران به منظور تبیین ظرفیت قانونی بند و تبصره پنج قانون بودجه سال ۹۹ گفت: نشستی با حضور پیمانکاران طرف قرارداد پروژه های راهسازی، مسکن و ساختمان برگزار شد.

وی افزود: پیمانکاران طرف قرارداد باید از ظرفیت قانونی پیش بینی شده نهایت استفاده را ببرند و آمادگی داریم فرایند تهاتری بدهی مالی و بانکی پیمانکاران استان کرمان را به‌سرعت به سرانجام برسانیم‌.

همچنین در این سفر معاون ساخت و توسعه راه وشهرسازی، رئیس اداره نظارت راهها و جمعی از مسئولان استانی و محلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان را همراهی کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.